Taisyklės ir sąlygos

UAB „ELEPORT“ 

NAUDOJIMOSI ELEPORT PROGRAMĖLE IR ĮKROVIMO PASLAUGOMIS TAISYKLĖS 

Paskutinė atnaujinimo data: 22.05.2023

Nuo 2024.12.01 bus atnaujintos taisyklės ir sąlygos – naujas sąlygas rasite čia.

1.SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI

1.1.Taisyklės – šios naudojimosi Paslaugomis taisyklės, kurios nustato pagrindines naudojimosi Paslaugomis sąlygas ir tvarką, Šalių teises ir pareigas.

1.2.Eleport – UAB „Eleport“, juridinio asmens kodas 306068502, adresas Palangos g. 4-101, Vilnius, Lietuva.

1.3.Elektrinė transporto priemonė – motorinė transporto priemonė, kurioje sumontuota jėgos pavara, apimanti bent vieną ne išorinę elektros mašiną – energijos keitiklį su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės (apibrėžta 2014 m. spalio 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje 2014/94/ES).

1.4.Įkrovimo stotelė – tai Eleport priklausantis ir (ar) valdomas į Eleport administruojamą įkrovimo stotelių tinklą įeinantis įrenginys, sudarytas iš vieno ar daugiau Įkrovimo punktų, kuriuose galima įkrauti Elektrinę transporto priemonę.

1.5.Įkrovimo punktas – tai Eleport priklausantis ir (ar) valdomas lėto įkrovimo punktas (maksimali galia 22 kW) arba greitojo įkrovimo įrenginys (didesnė nei 22 kW galia), leidžiantis įkrauti Elektrinę transporto priemonę prijungus ją prie įkroviklio. 

1.6.Interneto svetainė – Eleport administruojama interneto svetainė, pasiekiama adresu: https://eleport.com/lt/.

1.7.Programėlė – Eleport administruojama mobilioji programėlė, kurioje užsiregistravęs ir susikūręs paskyrą Klientas gali naudotis Paslaugomis, matyti informaciją apie pasirinktą Įkrovimo stotelę, gauti informaciją apie Įkrovimo stotelės vietą, Įkrovimo punktų skaičių, galią, tipą, įkrovimo taškų (jungčių) skaičių, laisvą talpą, informaciją apie pasirinktos Įkrovimo stotelės teikiamos Įkrovimo paslaugos kainą ir kitą informaciją. Programėlė taip pat suteikia Klientui galimybę valdyti savo paskyros nustatymus. 

1.8.Klientas arba Jūs – fizinis arba juridinis asmuo Eleport Paslaugų vartotojas.

1.9.Paslaugos – ši sąvoka apima visas Eleport teikiamas paslaugas – tiek Įkrovimo paslaugas, tiek galimybės naudotis Programėle suteikimą, tiek ir RFID kortelės išdavimą bei galimybės naudotis ja suteikimą.

1.10.Įkrovimo paslauga – mokama Elektrinių transporto priemonių įkrovimo paslauga, kurią teikia Eleport savo Įkrovimo stotelių infrastruktūroje taip, kaip tai nurodyta Taisyklėse. 

1.11.RFID kortelė – asmeninė Kliento atpažinimo priemonė, veikianti radijo dažniu ir suteikianti Klientui galimybę naudotis Paslaugomis ir už jas atsiskaityti.

1.12.Privatumo politika – Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje prieinamos privatumo politikos.

1.13.Sutartis – sutartis tarp Kliento ir Eleport dėl Paslaugų teikimo, pagal kurią Eleport Kliento atžvilgiu prisiima tam tikrus įsipareigojimus, susijusius su Paslaugų teikimu. Tokia sutartis sudaroma Taisyklėse nustatyta tvarka, o Taisyklės yra neatsiejama jos dalis.
1.14.Eleport ir Klientas šiose Taisyklėse kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai Šalimi.

2.BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1.Taisyklių privalo laikytis kiekvienas besinaudojantis Paslaugomis Klientas. Klientas, norėdamas naudotis Paslaugomis per Programėlę ir (ar) naudodamasis RFID kortele, turi užsiregistruoti ir susikurti paskyrą Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje. Klientas registracijos metu pateiktą informaciją, sutikimą su Taisyklėmis ir įsipareigojimą jų laikytis patvirtina elektroniniu parašu arba kitais būdais, nurodytais registruojantis ir (ar) užsakant Paslaugas. Klientui atliktus šiuos veiksmus tarp Šalių sudaroma Sutartis. Bet kuriuo atveju naudodamasis Paslaugomis Klientas patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.  

2.2.Jei Klientas nesutinka su Taisyklių sąlygomis ar jų nesupranta, jis negali naudotis Eleport teikiamomis Paslaugomis. Juridinio asmens atstovas, kuris patvirtina, jog susipažino su Taisyklėmis, yra laikomas tinkamai įgaliotu juridinio asmens atstovu. Klientas patvirtina, kad jis turi teisę sutikti su šiomis Taisyklėmis. 

2.3.Be šių Taisyklių, santykiams tarp Šalių taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos, specialios sąlygos ir taisyklės, pateikiamos Programėlėje, taip pat tarp Kliento ir Eleport sudarytų susitarimų, jei tokie yra sudaromi, nuostatos. 

2.4.Be šių Taisyklių, Šalys gali raštu susitarti ir dėl kitų specialiųjų Paslaugų teikimo sąlygų, kurios papildo šių Taisyklių nuostatas. 

2.5.Jei kuri nors šių Taisyklių nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl kokios nors priežasties tampa iš dalies arba visai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Taisyklių nuostatų. Tokia nuostata bus atskirta nuo likusių Taisyklių, kurios toliau galios ir bus vykdomos tiek, kiek tai leidžia teisės aktai. 

2.6.Klientas įsipareigoja naudotis Paslaugomis laikydamasis Taisyklėse nustatytos tvarkos ir sumokėti Eleport visus mokesčius už Įkrovimo paslaugas, kaip tai numatyta šiose Taisyklėse.

2.7.Eleport gali keisti Taisykles, jei tobulinama ar keičiama Programėlė, pasikeičia Eleport verslo ar Paslaugų teikimo modelis, jei Taisyklių pakeitimai būtini dėl pasikeitusių teisės aktų ar valstybės institucijų nurodymų, taip pat kitais atvejais. 

2.8.Apie Taisyklių pakeitimus Klientai informuojami pranešimu Programėlėje ir (ar) Kliento registracijos metu nurodytu el. paštu. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po 7 (septynių) dienų nuo jų paskelbimo ir taikomi tik naudojimuisi Paslaugomis, atliktam po Taisyklių pakeitimo. Jei Klientas nesutinka su Taisyklių pakeitimais, jis nebegali toliau naudotis Programėle ir (ar) Paslaugomis. Jei Klientas po Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo ir toliau naudojasi Programėle ir Paslaugomis, laikoma, kad jis pilna apimtimi ir be jokių išimčių sutiko su Taisyklių pakeitimais.

3.EGISTRACIJA IR PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS

3.1.Eleport teikia Klientui Elektrinių transporto priemonių Įkrovimo paslaugą, kuria jis gali pasinaudoti Įkrovimo stotelių tinkle. Įkrovimo paslaugos užsakymas ir valdymas vyksta naudojantis Programėle, vykdant joje pateiktus nurodymus, arba RFID kortele.  

3.2.Programėlę Klientas turi atsisiųsti iš „Google Play“ arba „App Store“ programėlių prekyviečių į savo išmanųjį telefoną.  

3.3.Tam, kad Klientui Paslaugos būtų pasiekiamos per Programėlę ir (ar) naudojantis RFID kortele, Klientas turi užsiregistruoti, susikurti paskyrą ir (ar) prisijungti prie Programėlės. Klientas sekdamas Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje pateiktas registracijos instrukcijas, pateikia prašomus duomenis, patvirtina sutikimą su šiomis Taisyklėmis, susipažinimą su Privatumo politika ir savo registraciją. Prieiga prie paskyros Klientui suteikiama teisingai įvedus prašomus duomenis tam skirtuose laukeliuose.  

3.4.Klientas užsiregistruoti ir susikurti paskyrą gali registracijos tinklalapyje (https://register.eleport.com/), pasiekiamame per Programėlę arba Interneto svetainę. Naudotis Paslaugomis Klientas ir jas užsakyti Klientas gali naudodamasis RFID kortele, Programėle arba per Interneto svetainę, prisijungęs prie savo paskyros.  

3.5.Tam, kad įsitikintų Kliento tapatybe, Eleport pasilieka teisę reikalauti, kad Klientas pateiktų papildomus duomenis, o Klientas įsipareigoja pateikti šiuos duomenis Eleport. Klientui atsisakius pateikti prašomus duomenis, Eleport pasilieka teisę atsisakyti jam teikti Paslaugas. 

3.6.Užsiregistravusiam Klientui, Eleport prašymu išduoda ir pristato RFID kortelę pašto adresu, kurį Klientas nurodė registruodamasis. Klientas privalo užtikrinti, kad RFID kortele būtų naudojamasi teisėtai, t. y. ją naudotų Klientas ar Kliento paskirti asmenys ir užtikrinti, kad Kliento RFID kortelė neatitektų Kliento neįgaliotam trečiajam asmeniui. Klientas atsako už kiekvieną su RFID kortele atliktą operaciją. Praradęs RFID kortelę, Klientas įsipareigoja užblokuoti (deaktyvuoti) kortelę per Programėlę arba nedelsiant informuoti Eleport apie kortelės praradimą el. pašto adresu: info@eleport.lt. Eleport išduoda naują RFID kortelę, kuria yra pakeičiama prarasta kortelė. Mokestis už naujos RFID kortelės išdavimą – 20 (dvidešimt) eurų plius PVM. 

3.7.Klientas registruodamasis Programėlėje prie savo paskyros turi pridėti mokėjimo kortelę, kuri bus naudojama tam, kad Eleport galėtų nuskaičiuoti mokestį už Įkrovimo paslaugas.  

3.8.Užsiregistravęs ir turintis paskyrą Klientas už Įkrovimo paslaugas atsiskaito naudodamasis mokėjimo kortele, susieta su Kliento paskyra. Neužsiregistravęs Klientas už Įkrovimo paslaugas gali atsiskaityti Įkrovimo stotelėse nurodyta tvarka naudodamasis mokėjimo kortele. 

3.9.Klientas atsako už tinkamą Programėlės paskyros naudojimą ir turi nedelsdamas pranešti Eleport, jei prie jo paskyros buvo neteisėtai prisijungta ir (ar) įsilaužta. Kliento prašymu Eleport užblokuoja prieigą prie Kliento paskyros. Klientas apie tai turi pranešti Eleport, išsiųsdamas pranešimą šiuo el. pašto adresu: info@eleport.lt.  

3.10.Tuo atveju, jeigu Klientas pateikia neteisingus, neišsamius ar netikslius duomenis, Eleport turi teisę nedelsiant ir nepranešusi Klientui taikyti visas ar bet kurias iš šių priemonių: (i) neregistruoti Kliento Programėlėje; (ii) panaikinti Kliento paskyrą; (iii) apriboti ar sustabdyti Klientui visų ar dalies Paslaugų teikimą. 

3.11.Eleport turi teisę atsisakyti patvirtinti Kliento paskyrą ir tuo atveju, jei nustatoma, kad Klientas registravosi pažeisdamas Taisykles.  

3.12.Eleport gali panaikinti jau patvirtintą Kliento paskyrą jeigu: (i) yra pakankamas pagrindas manyti, kad Klientas naudojasi Paslaugomis pažeisdamas Taisykles, (ii) jeigu Klientas gadina Eleport turtą, pavyzdžiui, Įkrovimo punktus ir stoteles, (iii) sukčiauja arba neatsiskaito už Paslaugas. 

3.13.Taisyklėse nustatyta tvarka sutikęs su Taisyklėmis ir tinkamai užsiregistravęs Programėlėje, Klientas įgauna galimybę naudotis Įkrovimo paslaugomis Įkrovimo stotelių tinkle. Įkrovimo stotelių žemėlapis yra pateikiamas Programėlėje ir Interneto svetainėje. Ten taip pat pateikiama kita informacija apie Įkrovimo stoteles. Bendri Įkrovimo paslaugų įkainiai nurodyti Programėlėje joje skelbiamuose kainoraščiuose ir (ar) informaciniuose pranešimuose, rodomuose prieš pasirenkant konkrečias Paslaugas Įkrovimo stotelėse.  

3.14.Programėlėje Klientas taip pat gali pasiekti visą informaciją apie jo naudojimąsi Paslaugomis, mokėjimų istoriją ir t.t. Taip pat Klientas bet kada gali redaguoti savo paskyroje pateiktus duomenis. 

4.ĮKROVIMO STOTELIŲ, PUNKTŲ IR ĮKROVIMO PASLAUGŲ NAUDOJIMO SĄLYGOS 

4.1.Eleport teikia Klientui Įkrovimo paslaugą Kliento pasirinktu laiku ir pasirinktoje vietoje esančioje Įkrovimo stotelėje bei įkrovimo metu galiojančia kaina. Eleport Įkrovimo stotelių vietos bei Įkrovimo punktai yra nurodyti Interneto svetainėje ir Programėlėje.  

4.2.Prieš pradėdamas naudotis Įkrovimo paslauga, Klientas įsipareigoja susipažinti ir, naudodamasis Įkrovimo paslauga, laikytis Įkrovimo punkto naudojimo instrukcijų ir užtikrinti, kad Įkrovimo punkte būtų įkraunama tik tokia Elektrinė transporto priemonė, kurios elektros įrenginiai ir instaliacijos atitinka Eleport Interneto svetainėje, Programėlėje ir (ar) Įkrovimo punktuose ar stotelėse nurodytus reikalavimus. Klientas įsipareigoja prieš pradėdamas įkrauti Elektrinę transporto priemonę patikrinti ir įvertinti atitiktį reikalavimams ir saugumą.  

4.3.Klientas Įkrovimo paslaugos seansą gali inicijuoti naudodamasis Programėle, RFID kortele arba prisijungęs prie savo Paskyros per Interneto svetainę. Klientas, kuris nėra užsiregistravęs, Įkrovimo paslaugos seansą inicijuoja vadovaudamasis Įkrovimo stotelėje patiekiamomis instrukcijomis. 

4.4.Užsiregistravęs Klientas, pradėdamas Elektrinės transporto priemonės įkrovimo seansą per savo paskyrą Programėlėje, Interneto svetainėje arba naudodamasis suteikta RFID kortele, sutinka, kad: (i) Eleport identifikuos Klientą; (ii) Įkrovimo paslauga būtų inicijuojama Kliento prašymu; (iii) Eleport Taisyklėse nustatyta tvarka nurašys už Įkrovimo paslaugos teikimo laiką mokėtiną sumą pagal galiojantį Eleport kainoraštį. 

4.5.Klientas, kuris nėra užsiregistravęs, pradėdamas transporto priemonės įkrovimo seansą Įkrovimo punkte patvirtina savo sutikimą su Įkrovimo stotelėje pateikiamomis sąlygomis ir, kad mokėjimo kortelės sąskaitoje yra pakankamas lėšų likutis mokėjimui atlikti ir kortelė nėra užblokuota. 

4.6.Pabaigęs įkrovimo seansą Klientas įsipareigoja palikti Įkrovimo punktų įkroviklius tvarkingai ir pasirūpinti, kad jie būtų padėti atgal į vietą taip, kaip tai nurodyta Įkrovimo stotelėje pateikiamose instrukcijose.  

4.7.Klientas įsipareigoja laikytis Įkrovimo stotelėje galiojančių parkavimo taisyklių, įskaitant pareigą mokėti parkavimo mokestį, jei toks būtų taikomas. Informaciją apie tai, ar Elektrinių transporto priemonių stovėjimas Įkrovimo punkte ir (ar) Įkrovimo stotelėje yra mokamas ar nemokamas, Klientas gali gauti per Programėlę. Eleport neatsako už žalą, Kliento patirtą dėl parkavimo taisyklių pažeidimo ir (ar) mokesčio už parkavimą nesumokėjimo. 

4.8.Pradėdamas įkrovimo sesiją Klientas patvirtina, kad jo naudojama ir (ar) su paskyra susieta mokėjimo kortelė yra galiojanti, kad sąskaitoje yra pakankamas lėšų likutis mokėjimams atlikti ir kortelė nėra užblokuota. Tokiu atveju, jeigu nuo Kliento pateiktos mokėjimo kortelės nesigautų nuskaičiuoti už Įkrovimo paslaugas priskaičiuotos sumos (dėl mokėjimo kortelės negaliojimo, lėšų trūkumo ar pan.), Eleport turi teisę neteikti Įkrovimo paslaugos ir (ar) apriboti tolimesnį Kliento naudojimąsi Įkrovimo paslaugomis iki tol, kol Klientas apmokės visus savo įsiskolinimus už Įkrovimo paslaugas.   

4.9.Kitos naudojimosi Įkrovimo paslaugomis sąlygos gali būti nurodomos Programėlėje, Interneto svetainėje ir (ar) Įkrovimo stotelėse. Klientas įsipareigoja naudotis Įkrovimo paslaugomis prieš tai susipažinęs su šiomis sąlygomis.  

5.PASLAUGŲ KAINA IR APMOKĖJIMAS

5.1.Paskyros sukūrimas ir naudojimasis Programėle tol, kol nesinaudojama Įkrovimo paslaugomis, yra nemokamas. Įkrovimo paslaugos yra mokamos. Įkrovimo paslaugų  kainas vienašališkai nustato Eleport ir pateikia Klientui kainoraštyje, kuris pasiekiamas Programėlėje. Kainos taip pat nurodomos ir Įkrovimo stotelėse.  

5.2.Kaina už Įkrovimo paslaugas gali skirtis ir priklausyti nuo Kliento statuso ir nuo konkrečios Įkrovimo stotelės, Paslaugos naudojimo trukmės, taip pat nuo konkretaus Įkrovimo punkto tipo. Tikslios kainos nurodytos Programėlėje ir (ar) Įkrovimo stotelėse eurais, įskaitant pridėtinės vertės mokestį.  

5.3.Mokėtina suma už Įkrovimo paslaugas pradedama skaičiuoti nuo to momento, kai Klientas nustatyta tvarka Programėlėje, Interneto svetainėje ar naudodamasis RFID kortele identifikuojasi, prijungia Elektrinę transporto priemonę prie Įkrovimo punkto, įjungia Įkrovimo paslaugos seansą ir skaičiuojama tol, kol Įkrovimo paslauga yra sustabdoma naudojantis Programėle, RFID kortele ar kitu Įkrovimo stotelėje nurodytu būdu. 

5.4.Registruodamasis Programėlėje ar Interneto svetainėje ir sutikdamas su Taisyklėmis, Klientas aiškiai ir besąlygiškai sutinka, kad Eleport nuskaitytų Klientui suteiktų Įkrovimo paslaugų kainą tiesiogiai nuo Kliento mokėjimo kortelės, susietos su jo paskyra. 

5.5.Neužsiregistravę ir neturintys paskyros Klientai Įkrovimo paslaugos seansą iniciuoja pagal Įkrovimo punkte pateikiamas instrukcijos, o už Įkrovimo paslaugas atsiskaito Įkrovimo stotelėje nurodyta tvarka naudodamiesi mokėjimo kortele.  

5.6.Tuo atveju, jeigu atsikaitymui už Įkrovimo paslaugas yra naudojama mokėjimo kortelė, susieta su paskyra, mokėtina suma nurašoma nuo su Kliento paskyra susietos mokėjimo kortelės sąskaitos pagal Eleport pateiktą sąskaitą-faktūrą už praėjusį kalendorinį mėnesį suteiktas Įkrovimo paslaugas.  

5.7.Jeigu mokėjimo kortelės galiojimo terminas pasibaigia, mokėjimo kortelė užblokuojama, mokėjimo kortelė tampa negaliojančia dėl kitų priežasčių arba mokėjimo sąskaitoje trūksta lėšų apmokėjimui, Klientas privalo sumokėti Eleport mokestį už Įkrovimo paslaugą per 7 (septynias) dienas nuo į savo el. paštą gauto pranešimo apie nesėkmingą lėšų nuskaitymą. Jeigu per nustatytą laikotarpį Klientas mokėtinos sumos nesumoka, Eleport turi teisę nedelsiant nutraukti Paslaugų teikimą, blokuoti Kliento paskyrą ir pradėti skolos išieškojimo procedūrą.   

5.8.Eleport susietų mokėjimo kortelių mokėjimams surinkti naudoja mokėjimų surinkimo sistemą Stripe. Klientas sutikdamas su šiomis Taisyklėmis tuo pat metu automatiškai sutinka ir su Stripe naudojimosi sąlygomis. Užtikriname, jog Kliento pateikti duomenys, susiję su jo mokėjimo kortele, nėra saugomi Programėlėje ir Eleport neturės prieigos prie jų (duomenis apie Kliento mokėjimo kortelę tvarko ir saugo tik Stripe). Klientas patvirtina, jog pateikta mokėjimo kortelė yra galiojanti ir jis yra jos savininkas arba turi teisę ja naudotis.  

5.9.Už Įkrovimo paslaugas turintis paskyrą Klientas atsikaito pagal Eleport pateikiamas sąskaitas-faktūras tokia tvarka: 

5.9.1.Eleport iki kiekvieno kalendorinio mėnesio 10 dienos Klientui išsiunčia sąskaitą-faktūrą už praėjusį kalendorinį mėnesį Klientui suteiktas Įkrovimo paslaugas. Eleport sąskaitą-faktūrą išsiunčia Kliento registracijos metu ir (ar) paskyroje nurodytu el. pašto adresu; 

5.9.2.Mokėtina suma per mokėjimų surinkimo sistemą Stripe automatiškai nuskaitoma nuo su paskyra susietos mokėjimo kortelės sąskaitos;  

5.9.3.Jeigu mokėtina suma dėl bet kokių priežasčių nėra nuskaitoma, sąskaitą-faktūrą Klientas bet kuriuo atveju turi apmokėti per 7 (septynias) dienas nuo jos gavimo; 

5.9.4.Klientas įsipareigoja iš karto po sąskaitos-faktūros gavimo įvertinti jos teisingumą ir, esant neatitikimams, per 5 (penkias) dienas nuo sąskaitos-faktūros gavimo pateikti savo pretenziją Eleport. Pareiga įrodyti pretenzijos teisingumą tenka Klientui.  

5.10.Klientas jam išrašytas sąskaitas gali pasiekti ir peržiūrėti savo paskyroje Programėlėje. 

5.11.Neužsiregistravęs ir neturintis paskyros Klientas už Įkrovimo paslaugas atsiskaito pagal Įkrovimo stotelėse pateikiamas instrukcijas naudodamasis mokėjimo kortele. 

5.12.Jeigu Klientas vėluoja atsiskaityti už Įkrovimo paslaugas Taisyklėse nustatyta tvarka, jis Eleport moka 0,05 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą atsiskaityti dieną. Eleport taip pat įgyja teisę stabdyti tokio Kliento galimybę naudotis Įkrovimo paslaugomis iki tol, kol Klientas sumoka visas mokėtinas sumas (įsiskolinimus) už jam suteiktas Įkrovimo paslaugas.  

5.13.Jeigu Klientas per Taisyklėse nurodytus terminus neatsiskaito už suteiktas Įkrovimo paslaugas, Eleport pasilieka teisę inicijuoti skolos išieškojimo procesą. Tokiu atveju Klientas taip pat privalo apmokėti visas Eleport patirtas išlaidas, susijusias su skolos išieškojimu. 

5.14.Šalys atskiru rašytiniu susitarimu gali susitarti ir dėl kitokių ir (ar) specialių Paslaugų kainų, atsikaitymo būdų ir tvarkos. 

5.15.Eleport turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti mokesčio už bet kurias Paslaugas dydį bei mokėjimo tvarką. Apie pakeitimus užsiregistravę ir turintys paskyrą Klientai informuojami naujus įkainius paskelbiant Programėlėje ir (ar) atsiunčiant atnaujintus įkainius Kliento registracijos metu ar paskyroje nurodytu el. pašto adresu. Tokie pakeitimai įsigalioja per 7 (septynias) dienas nuo jų paskelbimo. Jei Klientas nesutinka su atnaujintais mokesčio dydžiais, jis, laikydamasis Taisyklėse nurodytų sąlygų, turi teisę atsisakyti naudotis Paslaugomis ar apskritai atsisakyti teikiamų Paslaugų nutraukdamas Sutartį ir (ar) panaikindamas savo paskyrą Programėlėje.  

5.16.Neužsiregistravę ir neturintys Paskyros klientai apie taikomas Įkrovimo paslaugų kainas gali sužinoti Įkrovimo stotelėse.  

5.17.Pretenzijos dėl mokėjimų už suteiktas Įkrovimo paslaugas turi būti pateikiamos raštu per 5 (penkias) dienas nuo mokėjimo nuskaitymo arba sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Jei pretenzija per šį terminą nėra pateikiama, laikoma, kad mokėjimo suma arba sąskaita yra patvirtinta. 

6.SUTARTIES TERMINAS IR NUTRAUKIMAS

6.1.Sutartis sudaroma neterminuotai ir galioja iki jos nutraukimo momento.  

6.2.Bet kuri Šalis turi teisę nutraukti Sutartį, raštu apie tai įspėjusi kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) dienų.  

6.3.Klientas gali nutraukti naudojimąsi Paslaugomis, t. y. nutraukti Sutartį, tik sumokėjęs visas už suteiktas Paslaugas mokėtinas sumas.  

6.4.Klientui norint pasinaudoti savo teise nutraukti Sutartį, Eleport tam, kad galėtų įsitikinti Kliento tapatybe ar kitomis aplinkybėmis, gali paprašyti Kliento pateikti papildomą informaciją, pavyzdžiui, vardą, pavardę, el. pašto adresą, RFID kortelės numerį, įrodymus, kad visi mokėjimai yra įvykdyti ir pan. 

6.5.Jeigu Klientas yra visiškai atsiskaitęs už Paslaugas ir neturi įsiskolinimų, Eleport per 3 (tris) dienas nuo Kliento prašymo gavimo dienos patvirtina prašymą nutraukti Sutartį ir, suėjus 6.2 punkte nurodytam terminui, nutraukia Sutartį bei panaikina Kliento paskyrą. Jeigu Klientas turi įsiskolinimų, jo prašymas patenkinamas tik tada, kai Klientas apmoka šiuos įsiskolinimus.  

6.6.Eleport turi teisę prieš 7 (septynias) dienas įspėjusi Klientą vienašališkai nutraukti Sutartį, jeigu Klientas nevykdo savo įsipareigojimo Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už Paslaugas ar pažeidžia kitas Taisyklių nuostatas. Jei Klientas iki nutraukimo termino pabaigos pašalina pažeidimus, Eleport pasilieka teisę palikti Sutartį galioti ir toliau jos pagrindu teiki Paslaugas Klientui. 

7.PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

7.1.Jeigu Klientas yra vartotojas, jis turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti nuotoliu sudarytos Sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Sutarties sudarymo ir atgauti už Paslaugas sumokėtus pinigus. Tačiau ši teisė netaikoma, kai Paslaugos Klientui buvo pradėtos teikti ar buvo visiškai suteiktos ir yra numatyta Kliento pareiga sumokėti Paslaugų kainą. Patvirtindamas šias Taisykles, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad jis neturi teisės atsisakyti Sutarties, kai Eleport visiškai suteikia konkrečias Paslaugas.

7.2.Klientui atsisakius Paslaugų Sutarties dar nepradėjus naudotis Paslaugomis, grąžinami visi už Paslaugas Kliento jau sumokėti pinigai. Tokiu atveju, Eleport grąžina visus pinigus Kliento sumokėtus už Paslaugas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų sutarties atsisakymą gavimo dienos. 

7.3.Pinigai Klientui grąžinami į tą pačią Kliento mokėjimo sąskaitą nuo kurios buvo nuskaičiuota kaina už Paslaugas. Patvirtindamas šias Taisykles, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad toks būdas jam yra priimtinas atgauti sumokėtoms sumoms. 

7.4.Jeigu Kliento pageidavimu Paslaugos jam pradedamos teikti nepraėjus Taisyklių 7.1 punkte nurodytam Sutarties atsisakymo terminui ir Klientas pateikia prašymą atsisakyti Sutarties, Klientas privalo atlyginti Eleport proporcingai už tas Paslaugas, kurios buvo suteiktos iki to momento, kai Klientas pateikė Eleport prašymą dėl Sutarties atsisakymo.  

8.INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS

8.1.Šalys aiškiai susitaria, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į Programėlę bei visus jos atnaujinimus, pakeitimus, patobulinimus, papildymus, taisymus ir naujas versijas priklauso Eleport ir šios teisės Klientui nėra perleidžiamos ar suteikiamos. 

8.2.Šalys susitaria, kad visos teisės į Paslaugų patobulinimus, sukurtus Klientui jomis naudojantis (pavyzdžiui, Eleport Paslaugų pakeitimai pagal Kliento siūlymus ar pastabas), priklauso Eleport. 

8.3.Klientas neturi teisės daryti jokių pakeitimų, modifikavimų Programėlės programiniame kode ar kituose komponentuose, taikyti atgręžtinės inžinerijos (angl. reverse engineering) ar atlikti kokių nors kitų veiksmų, kurie galėtų turėti įtakos Programėlės veikimui ar integralumui. Klientas įsipareigoja nenaudoti naudojantis Paslaugomis įgytų žinių tiesiogiai ar netiesiogiai kuriant sistemas ar paslaugas, kurių veikimas ir funkcijos būtų analogiškos Paslaugoms.  

8.4.Naudojimasis Programėle neleidžia Klientui tiesiogiai ar netiesiogiai registruoti jokių teisių į ją bet kurioje teritorijoje savo vardu arba naudai. Bet koks teisių į Programėlės programinę įrangą registravimas Kliento vardu arba jo naudai bus laikomas esminiu šių Taisyklių pažeidimu, o Eleport turės teisę nedelsiant perregistruoti visas tokias teises savo ir (ar) kito asmens vardu. Klientas tokiu atveju įsipareigoja pasirašyti visus dokumentus, būtinus tokiai teisei įgyvendinti ir kompensuoti visas susijusias išlaidas. 

8.5.Visos intelektinės nuosavybės teisės į Programėlę ir jos turinį, įskaitant autorių teises, intelektinės nuosavybės teises, know-how, komercines ir gamybines paslaptis, Paslaugas, priklauso Eleport arba Eleport teisėtai naudojasi trečiųjų asmenų suteiktomis teisėmis. Visos teisės į Paslaugas yra saugomos. Joks Programėlėje esantis turinys ar kitokia informacija negali būti atgaminama, padaroma viešai prieinama arba platinama be išankstinio raštiško Eleport sutikimo. 

8.6.Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje, yra Eleport nuosavybė arba Eleport juos teisėtai naudoja.  

9.PROGRAMĖLĖS IR PASLAUGŲ VEIKIMAS IR PRIEINAMUMAS, ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ<

9.1.Eleport negali būti laikoma atsakinga tuo atveju, jei Klientas pasirenka netinkamą ir nesuderinamą Įkrovimo punktą su Kliento Elektrine transporto priemone, taip pat jei tam tikru metu Įkrovimo stotelėje nėra laisvų Įkrovimo punktų arba jei įvyksta techninis gedimas. Klientas prisiima visą riziką dėl jo Elektrinės transporto priemonės suderinamumo su Įkrovimo punktu, t. y. jis pats turi įsivertinti, ar jie yra suderinami.  

9.2.Eleport stengiasi sklandžiai ir be pertraukų suteikti Klientui prieigą prie Įkrovimo paslaugų, tačiau negarantuoja, kad jos bus prieinamos nuolat, laiku arba be jokių klaidų ar trikdžių. 

9.3.Eleport neatsako už Kliento patirtą žalą, jei: 

9.3.1.Įkrovimo paslaugos negali būti teikiamos arba jos teikiamos netinkamai dėl to, kad įkraunama Elektrinė transporto priemonė neatitinka Taisyklių 4.2. punkte įvardintų reikalavimų; 

9.3.2.Sutartis nutraukiama ir (ar) Paslaugos teikimas Klientui yra sustabdomas ir (ar) nutraukiamas šiose Taisyklėse nustatyta tvarka;  

9.3.3.Įrenginys, kurį Klientas naudoja prieigai prie Programėlės dėl duomenų perdavimo, tinklo ar kitų funkcijų gedimo neveikia; 

9.3.4.Paslaugų teikimas sustabdytas dėl priežasčių, kurių Eleport negalėjo kontroliuoti; 

9.3.5.Kliento RFID kortelė yra sugadinta, pamesta, pavogta ar neteisėtai naudojama trečiosios šalies ir Klientas Eleport nepranešė apie šį incidentą; 

9.3.6.Klientas naudojasi Paslaugomis nesilaikydamas šių Taisyklių nuostatų, Programėlėje ir (ar) Įkrovimo stotelėse pateikiamų Instrukcijų; 

9.3.7.Klientas pastato savo Elektrinę transporto priemonę pažeisdamas galiojančias kelių eismo taisykles ar stovėjimo tam tikroje vietoje taisykles ir jam už tai skiriamos administracinės nuobaudos. 

9.4.Eleport neatsako už jokius Lietuvos Respublikos teritorijoje veikiančių elektros skirstymo bendrovių energijos tiekimo nutraukimus ir (ar) gedimus arba už vidinio tinklo pažeidimus vietose, kuriose yra įrengtos Įkrovimo stotelės. 

9.5.Klientas atsako už bet kokią žalą, padarytą Eleport arba Įkrovimo punkto savininkui dėl sugadinto ar sunaikinto Įkrovimo punkto, jeigu įkraunamos Elektrinės transporto priemonės naudotojas nesilaikė Programėlėje, Interneto svetainėje ar Įkrovimo stotelėje/punkte pateiktų nurodymų ir (ar) žala atsirado dėl Elektrinės transporto priemonės naudotojo kaltės ar neatsargumo. Klientas privalo nedelsiant informuoti Eleport arba Įkrovimo punkto savininką apie bet kokius Įkrovimo stotelės ir (ar) Įkrovimo punkto defektus ar problemas, vadovaudamasis Įkrovimo stotelėje ir (ar) Įkrovimo punkte pateiktomis instrukcijomis arba perduotomis įkraunamos Elektrinės transporto priemonės naudotojui kitais būdais. 

9.6.Eleport siekia, kad Programėlė būtų pasiekiama 99 proc. laiko. Nepaisant to, Klientas supranta ir patvirtina, kad Programėlė yra teikiama „tokia, kokia yra“, ir Eleport neteikia jokių garantijų dėl jos veikimo kokybės, nepertraukiamo veikimo, trikdžių ar klaidų nebuvimo. Eleport neatsako už: 

9.6.1.Programėlės laikiną ir (ar) pastovų nepasiekiamumą, ir (ar) netinkamą veikimą, laikiną nepasiekiamumą, jei tai įvyko dėl objektyvių priežasčių;  

9.6.2.Kliento duomenų praradimą ar sugadinimą, jei tai įvyko nesant Eleport kaltės ar didelio neatsargumo. 

9.7.Siekiant užkirsti kelią žalai, žalos atsiradimo rizikai ar pavojui, Šalis įsipareigoja imtis visų priemonių, kad užkirstų kelią ir apribotų nuostolius, kurių atlyginimo galima pagrįstai pareikalauti ir kurių atlyginimo iš Šalies galima tikėtis.  

9.8.Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus nuostolius. 

9.9.Nei viena iš Šalių neatsako už prisiimtų įsipareigojimų visišką ar dalinį neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl aplinkybių, kurių ji negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti, ir kad protingomis pastangomis negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure). 

10.ASMENS DUOMENYS

10.1.Su Paslaugų teikimu susiję asmens duomenys Eleport tvarkomi taip, kaip nurodyta Privatumo politikoje, su kuria Klientas privalo susipažinti.  

11.APSIKEITIMAS INFORMACIJA

11.1.Visi pranešimai, prašymai, kiti dokumentai, susiję su Taisyklėmis, Klientui siunčiami į jo Programėlės paskyrą ir (ar) registracijos metu nurodytu el. pašto adresu. Tam tikrais atvejais, esant būtinybei ir siekiant operatyviai informuoti Klientą, jam registracijos metu nurodytu telefonu numeriu gali būti siunčiamos trumposios žinutės (SMS). 

11.2.Klientas privalo nedelsiant informuoti Eleport apie savo kontaktinių duomenų pasikeitimą, patikslindamas duomenis paskyroje Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje. Pranešimų išsiuntimas naudojant paskutinį Eleport žinomą Kliento adresą laikomas tinkamu informavimu. 

11.3.Klientas pranešimus Eleport privalo siųsti kontaktiniu el. pašto adresu info@eleport.lt

11.4.Visa informacija, kurią Eleport Klientui pateikia Programėlėje, taip pat individualiai el. paštu Klientui pateikta informacija, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, laikoma pateikta Klientui raštu. 

12.BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

12.1.Taisyklėms ir Sutarčiai yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. 

12.2.Eleport gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių, tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, tačiau užtikrinant, kad Eleport perleidus savo teises ir pareigas tretiesiems asmenims, Kliento padėtis nepablogės bei teisių ir pareigų apimtis nepakis. 

12.3.Visi tarp Šalių kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 

12.4.Klientas, kuris laikomas vartotoju, gali spręsti su Eleport iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, toks Klientas raštu turi kreiptis į Eleport el. pašto adresu info@eleport.lt. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo Eleport neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, jis prašymą ir (ar) skundą dėl Eleport veiksmų ar neveikimo gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, telefonu 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, el. pašto adresu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/

Būsimos taisyklės ir sąlygos

„ELEPORT“ BENDROSIOS ĮKROVIMO PASLAUGOS SĄLYGOS

Galioja nuo 01.12.2024

Šios Bendrosios įkrovimo paslaugos teikimo sąlygos nuo pirmiau nurodytos datos taikomos visoms įkrovimo paslaugos teikimo sutartims, sudarytoms tarp „Eleport OÜ“ (Estijoje), „Eleport SIA“ (Latvijoje), UAB „Eleport“ (Lietuvoje) ir Kliento.

  1. Apibrėžtys

Bendrosiose sąlygose ir Sutartyje vartojamos apibrėžtys.

Verslo klientas yra juridinis asmuo Klientas.

Įkrovimo kortelė, t. y. RFID kortelė – fizinė kortelė, kurią „Eleport“ išduoda Klientui ir kuria „Eleport“ identifikuoja Kliento tapatybę Įkrovimo vietoje ir kuria naudodamasis Klientas gali pradėti naudotis Įkrovimo paslauga. Įkrovimo kortelė neturi mokėjimo funkcijos.

Įkrovimo mokestis – tai suma, kurią Klientas turi sumokėti už kiekvieną Įkrovimo paslaugą.

Įkrovimo vieta – vieta, kurioje galima įsigyti Įkrovimo paslaugą. Įkrovimo vietos skirstomos į lėtojo įkrovimo vietas (kurių didžiausia galia 22 kW) ir greitojo įkrovimo vietas (kurių galia didesnė nei 22 kW).

Įkrovimo kaina – Įkrovimo paslaugos kaina, galiojanti Įkrovimo paslaugos naudojimo metu ir taikoma Klientui, kurią galima pamatyti mobiliojoje programėlėje ir (arba) Interneto svetainėje esančiame Kainoraštyje. Įkainio kaina laikui bėgant nuolat kinta.

Įkrovimo paslauga – „Eleport“ Klientui parduodama Transporto priemonės įkrovimo Įkrovimo vietoje paslauga, kurią teikia „Eleport OÜ“ Estijoje, „Eleport SIA“ Latvijoje ir UAB „Eleport“ Lietuvoje, priklausomai nuo Įkrovimo vietos.

Vartotojas – privatus asmuo Klientas.

Sutartis – tai sutartis dėl Įkrovimo paslaugų, kurią sudaro Sutarties tekstas ir šios Bendrosios sąlygos.

Klientas – fizinis asmuo (Vartotojas) arba juridinis asmuo (Verslo klientas), sudaręs Sutartį su „Eleport“.

Eleport – tai „Eleport OÜ“ (Estija), „Eleport SIA“ (Latvija) ir UAB „Eleport“ (Lietuva), priklausomai nuo šalies, kurioje teikiama Įkrovimo paslauga.


Bendrosios sąlygos – šios Bendrosios sąlygos.

Mobilioji programėlė – „Eleport“ programinė įranga, kuria naudodamasis Klientas gali gauti informaciją apie Įkrovimo vietų prieinamumą ir vietas bei prisijungti prie savo Naudotojo paskyros.

Įkrovimo vietos savininkas – asmuo, kuriam priklauso Įkrovimo vieta.

Šalis (-ys) – kartu arba atskirai „Eleport“ arba Klientas.

Kainoraštis – „Eleport“ kainynas Interneto svetainėje, taikomas Šalims.

Registracijos puslapis – „Eleport“ interneto platforma https://register.eleport.com, per kurią keičiama ir siunčiama „Eleport“ Kliento mokėjimo sąskaitos informacija.

Naudotojo paskyra – „Eleport“ kainynas Interneto svetainėje, taikomas Šalims.

Transporto priemonė – elektrinė transporto priemonė, kaip apibrėžta 2014-10-22 Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje 2014/94/ES.

Interneto svetainė – „Eleport“ interneto svetainė adresu eleport.com.

  1. Naudotojo paskyros sukūrimas, Sutarties sudarymas, Kliento kontaktinė informacija
    1. „Eleport“ teikiama įkrovimo paslauga. „Eleport“ įkrovimo paslauga gali naudotis Klientai, sudarę Sutartį su „Eleport OÜ“ (Estija), „Eleport SIA“ (Latvija) arba UAB „Eleport“ (Lietuva), priklausomai nuo šalies, kurioje naudojama įkrovimo paslauga. „Eleport“ teikia Klientui Įkrovimo paslaugą Kliento pasirinktu laiku ir Kliento pasirinktoje Įkrovimo vietoje pagal Įkrovimo metu galiojančią Įkrovimo kainą. Paslaugos teikėjas bus „Eleport OÜ“ Estijoje, „Eleport SIA“ Latvijoje arba UAB „Eleport“ Lietuvoje, priklausomai nuo Įkrovimo vietos.
    2. Naudotojo paskyros sukūrimas. Naudotojo paskyra sukuriama Registracijos puslapyje, kuriame pirmiausia reikia pasirinkti, ar norima tapti Vartotoju, ar Verslo klientu, tada patvirtinti savo tapatybę ir sudaryti Sutartį. Kurdamas Naudotojo paskyrą Klientas paskelbia ir patvirtina savo duomenis, susipažįsta su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir Privatumo politika bei patvirtina, kad susipažino su minėtais dokumentais. 
    3. Mokėjimo kortelė. Vartotojas privalo susieti savo mokėjimo kortelę su Naudotojo paskyra, per kurią atliekami mokėjimai už Įkrovimo paslaugą. Vartotojas garantuoja su Naudotojo paskyra susietos mokėjimo kortelės galiojimą, galimybę nurašyti Įkrovimo mokestį nuo mokėjimo kortelės, įskaitant galimybę turėti pakankamai lėšų atsiskaityti už Įkrovimo paslaugą, ir mokėjimo kortelės naudojimo teisingumą. Pasibaigus mokėjimo kortelės galiojimo terminui arba dėl kitų priežasčių negalint naudotis mokėjimo kortele, Vartotojas privalo pakeisti su Naudotojo paskyra susietos mokėjimo kortelės duomenis į Vartotojo naudojamos galiojančios mokėjimo kortelės duomenis. 
    4. Sutarties pasirašymas. Sutartis Vartotojui rodoma Registracijos puslapyje iš karto po to, kai Vartotojas susikuria Naudotojo paskyrą. Sutartis laikoma sudaryta tarp Šalių po to, kai Klientas skaitmeniniu būdu pasirašo ją Registracijos puslapyje. Bendrųjų sąlygų nepasirašymas neturi įtakos Sutarties galiojimui. Sutartis laikoma sudaryta tarp Kliento ir „Eleport OÜ“ (Estija), „Eleport SIA“ (Latvija) arba UAB „Eleport“ (Lietuva), priklausomai nuo to, kur Klientas ketina naudotis Įkrovimo paslauga.
    5. Vartotojo patvirtinimas ir teisė atsisakyti sutarties. Sudarydamas Sutartį, Vartotojas pareiškia, kad ketina pradėti naudotis Įkrovimo paslauga, neviršydamas atitinkamoje gyvenamojoje šalyje taikomos atsisakymo teisės, ir patvirtina, kad neturi teisės atsisakyti sutarties dėl jau pasinaudotos Įkrovimo paslaugos.

Estijos vartotojams teisė atsisakyti sutarties atsiranda pagal Prievolių įstatymo 49 straipsnio 1 dalį, ir Vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties Prievolių įstatyme nustatytomis sąlygomis ir tvarka, pranešdamas apie tai „Eleport OÜ“ per keturiolika (14) dienų nuo Sutarties sudarymo.

Latvijos vartotojams teisė atsisakyti Sutarties kyla iš Latvijos vartotojų teisių apsaugos įstatymo, ir Vartotojas turi teisę atsisakyti Sutarties šiame įstatyme numatytomis sąlygomis ir tvarka, pranešdamas apie tai „Eleport OÜ“ per keturiolika (14) dienų nuo Sutarties sudarymo.

Lietuvos vartotojams teisė atsisakyti Sutarties kyla iš Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo, ir Vartotojas turi teisę atsisakyti Sutarties šiame įstatyme numatytomis sąlygomis ir tvarka, pranešdamas apie tai UAB „Eleport“ per keturiolika (14) dienų nuo Sutarties sudarymo.

Norėdamas atsisakyti Sutarties, Vartotojas turi užpildyti standartinę formą, paskelbtą Interneto svetainėje, ją pasirašyti ir išsiųsti atitinkamam UAB „Eleport“ padaliniui. Sutarties atsisakymas neatleidžia Vartotojo nuo prievolės sumokėti „Eleport“ už naudojamas Įkrovimo paslaugas pagal Įkrovimo kainą Bendrųjų sąlygų 4 straipsnyje nustatytomis sąlygomis ir tvarka.

  1. Sąskaitų išrašymo ir mokėjimo sąlygos
    1. Nuo (01.12.2024) Verslo klientams sąskaitos bus išrašomos pagal paslaugų naudojimo vietą, neatsižvelgiant į jų registracijos šalį:
  • Estijos Verslo klientai gaus sąskaitas iš UAB „Eleport“ už Lietuvoje naudojamas paslaugas ir iš „Eleport SIA“ už Latvijoje naudojamas paslaugas.
  • Lietuvos Verslo klientams sąskaitas už Latvijoje naudojamas paslaugas išrašys „Eleport SIA“, o už Estijoje naudojamas paslaugas – „Eleport OÜ“.
  • Latvijos Verslo klientai gaus sąskaitas iš UAB „Eleport“ už Lietuvoje naudojamas paslaugas ir iš „Eleport OÜ“ už Estijoje naudojamas paslaugas.
  • Sąskaitas išrašantis subjektas priklausys nuo paslaugų teikimo vietos ir visose sąskaitose nurodys atitinkamus PVM mokėtojo kodus pagal vietos mokesčių įstatymus. 
  • Verslo klientai privalo apmokėti sąskaitą per septynias (7) dienas nuo jos išrašymo dienos, nebent raštu būtų susitarta kitaip.
  1. Mokėjimas vartotojams (B2C). Vartotojams mokėjimas už paslaugas bus automatiškai nurašomas iš mokėjimo kortelės, susietos su vartotojo paskyra. Mokestis bus nurašomas dešimtą mėnesio, einančio po mėnesio, kurį buvo naudotasi paslaugomis, dieną. Jei 10-oji diena nėra darbo diena, nurašymas gali būti atliktas artimiausią darbo dieną.
  • Jei Vartotojas naudojasi paslaugomis Lietuvoje, mokėjimą apdoros UAB „Eleport“. 
  • Jei Vartotojas naudojasi paslaugomis Latvijoje, mokėjimą apdoros „Eleport SIA“. 
  • Jei Vartotojas naudojasi paslaugomis Estijoje, mokėjimą apdoros „Eleport OÜ“.
  1. Bendrosios mokėjimo sąlygos (taikomos tiek B2B, tiek B2C). Vartotojas pripažįsta, kad sąskaitų išrašymo procesas vykdomas siekiant supaprastinti ir padidinti paslaugų teikimo efektyvumą skirtinguose regionuose. Jei mokėjimas nepavyksta, Klientui bus pranešta, o „Eleport“ pasilieka teisę pakartoti debeto arba sąskaitos išrašymo procesą, kol mokėjimas bus sėkmingas. Klientas privalo užtikrinti, kad mokėjimui atlikti pakaktų lėšų, ir yra atsakingas už savo mokėjimo informacijos atnaujinimą, jei reikia.
  2. Teisė ginčyti mokesčius. Tiek Verslo klientai, tiek Vartotojai turi teisę ginčyti bet kokius mokesčius per tris (3) darbo dienas nuo sąskaitos ar mokėjimo pranešimo gavimo dienos. Pretenzijos turi būti pagrįstos ir pateiktos „Eleport“ Sutartyje nurodytais kontaktiniais duomenimis. Jei per šį laikotarpį pretenzija nepateikiama, laikoma, kad mokesčiai priimti.
  3. Sutarties nutraukimo teisės. Jei Klientas nesutinka su šiais sąskaitų išrašymo pakeitimais, jis turi teisę nutraukti sutartį prieš įsigaliojant naujoms sąlygoms, pranešdamas apie tai „Eleport“ raštu ne vėliau kaip prieš 30 dienų iki įsigaliojimo dienos.
  1. Įkrovimo kortelės išdavimas ir naudojimas
    1. Įkrovimo kortelės išdavimas. Sudarius Sutartį, remdamasi Kliento pateiktu užsakymu, „Eleport“ Klientui užsakyme nurodytu pašto adresu išduoda ir pristato Įkrovimo kortelę. Klientas privalo užtikrinti, kad Sutartyje įrašytu pašto adresu galėtų gauti pašto korespondenciją. Užsakymus dėl Mokėjimo kortelių Klientas gali pateikti per Naudotojo paskyrą, prisijungęs prie paskyros Registracijos puslapyje.
    2. Naudojimasis Įkrovimo kortele. Klientas garantuoja ir atsako už tai, kad Įkrovimo kortelę turėtų asmuo, turintis teisę ja naudotis Kliento vardu ir jo naudai. Klientas atsako už kiekvieną operaciją, atliekamą naudojantis Įkrovimo kortele.
    3. Įkrovimo kortelės praradimas ar sunaikinimas. Praradęs ar sunaikinęs Įkrovimo kortelę, Klientas privalo nedelsdamas uždaryti kortelę naudodamasis mobiliąja programėle arba nedelsdamas pranešti „Eleport“ apie Įkrovimo kortelės praradimą 11 straipsnyje nurodytu el. pašto adresu. „Eleport“ Kliento prašymu vietoj prarastos kortelės išduoda naują Įkrovimo kortelę, už kurią Klientas sumoka Kainoraštyje nurodytą mokestį.
  2. Įkrovimo paslaugos teikimas
    1. „Eleport“ teikia Klientui Įkrovimo paslaugą Kliento pasirinktu laiku ir Kliento pasirinktoje Įkrovimo vietoje pagal Įkrovimo metu galiojančią Įkrovimo kainą. Įkrovimo vietos įrengtos Interneto svetainėje ir (arba) mobiliojoje programėlėje nurodytose vietose.
    2. Kliento įsipareigojimai prieš naudojantis Įkrovimo paslauga. Klientas privalo susipažinti su naudojamos Įkrovimo vietos naudotojo vadovu ir užtikrinti, kad jo įkraunamos Transporto priemonės elektros įranga ir įrenginiai atitiktų Registracijos puslapyje ir Įkrovimo vietose pateiktus reikalavimus. Prieš pradėdamas naudotis Įkrovimo paslauga, Klientas turi nustatyti ir įvertinti Transporto priemonės atitiktį ir saugumą. „Eleport“ neatsako už Įkrovimo paslaugos suteikimą ar nesuteikimą ir neatlygina Klientui jokios žalos, atsiradusios dėl Transporto priemonės neatitikimo reikalavimams.
    3. Įsipareigojimas laikytis automobilių stovėjimo taisyklių. Klientas privalo laikytis Įkrovimo vietoje galiojančių stovėjimo taisyklių, įskaitant pareigą mokėti stovėjimo mokestį. „Eleport“ neatsako už žalą, padarytą Klientui dėl stovėjimo taisyklių pažeidimo ar stovėjimo mokesčio nesumokėjimo.
    4. Kliento tapatybės nustatymas. „Eleport“ identifikuoja Klientą pagal mobiliąją programėlę arba Įkrovimo kortelę Įkrovimo paslaugos teikimo pradžioje. „Eleport“ laiko, kad visi Kliento identifikavimai, atlikti remiantis mobiliąja programėle ir Įkrovimo kortele, galioja Klientui.
    5. Kliento įsipareigojimai naudojantis Įkrovimo paslauga. Naudodamasis Įkrovimo paslauga, Klientas privalo atidžiai laikytis naudojamos Įkrovimo vietos naudotojo vadovo ir netrukdyti kitam naudotojui naudotis Įkrovimo paslauga. Klientas atsako už visą žalą, padarytą „Eleport“, įkrovimo vietos savininkui ar kitam naudotojui sugadinus ar sulaužius Įkrovimo vietą, taip pat nesilaikant Įkrovimo vietos naudotojo vadovo ir (arba) nutraukiant Įkrovimo paslaugos teikimą kitam naudotojui. Klientas privalo nedelsdamas informuoti „Eleport“ savininką apie visus Įkrovimo vietoje atsiradusius defektus ir problemas. Pranešimas pateikiamas pagal Įkrovimo vietos naudojimo instrukciją arba kitu Klientui nurodytu būdu. 
    6. „Eleport“ atsakomybės apribojimas. „Eleport“ neatsako už bet kokius nesklandumus, vėlavimus ar klaidas, galinčias atsirasti teikiant Įkrovimo paslaugą, taip pat už sklandų naudojimąsi Įkrovimo paslauga, Įkrovimo kortelės ar kitų techninių identifikavimo priemonių gedimus ar kitą žalą, atsiradusią dėl problemų, susijusių su Įkrovimo paslaugos naudojimu ar funkcionalumu. „Eleport“ taip pat neatsako už gedimus, vėlavimus ar klaidas, kurios gali atsirasti kitų paslaugų teikėjų veikloje, paslaugos naudojimo sklandumą ar kitą žalą, atsiradusią dėl problemų, susijusių su Įkrovimo paslaugos naudojimu ar funkcionalumu, taip pat už kito Kliento ar trečiosios šalies padarytą žalą.
    7. Įsipareigojimas mažinti žalą. Siekdama išvengti žalos, iškilus žalos grėsmei arba atsiradus žalai, Šalis privalo imtis visų priemonių, kad užkirstų kelią žalai ir ją apribotų, jei to galima pagrįstai reikalauti ir tikėtis iš Šalies.
  3. Įkrovimo mokestis, bauda už vėlavimą
    1. Įkrovimo mokestis. Už naudojimąsi Įkrovimo paslauga Klientas moka Įkrovimo mokestį, kuris apskaičiuojamas pagal Įkrovimo vietoje įkrovimo metu galiojančią Įkrovimo kainą. Įkrovimo metu galiojančią Įkrovimo vietos Įkrovimo kainą ir apskaičiuotą Įkrovimo mokestį galima matyti mobiliojoje programėlėje.
  • Mokėjimo paslaugų teikėjas yra „Stripe“, kuriame saugiai saugomi Vartotojo mokėjimo kortelės duomenys. Vartotojas yra atsakingas už tai, kad susietoje mokėjimo kortelėje būtų lėšų ir jų pakaktų Įkrovimo mokesčiui padengti.
  • Jei Įkrovimo mokesčio sumokėti nepavyksta, „Eleport“ nedelsdama informuos Vartotoją. Vartotojas privalo nedelsdamas išspręsti problemą, kad būtų išvengta tolesnių komplikacijų.
  • „Eleport“ pasilieka teisę pakartotinai bandyti nurašyti Įkrovimo mokestį ir bet kokią taikomą baudą už vėlavimą, kol visa suma bus sėkmingai padengta. Kai mokėjimas bus sėkmingas, „Eleport“ el. paštu išsiųs Vartotojui operacijos patvirtinimą.
  1. Teisė pateikti pretenzijas. Vartotojas privalo patikrinti apskaičiuoto Įkrovimo mokesčio teisingumą po kiekvieno naudojimosi Įkrovimo paslauga. Vartotojas turi teisę pateikti pretenzijas per 3 (tris) darbo dienas nuo sužinojimo apie klaidingai apskaičiuotą Įkrovimo mokestį. Teikiant pretenziją, turi būti įrodytas pretenzijos teisingumas. Jei pretenzija nepateikiama iki nurodyto termino, laikoma, kad Klientas su suteikta Įkrovimo paslauga sutiko.
  2. Bauda už vėlavimą. Vėluojant sumokėti iš Sutarties kylančius mokėjimus, „Eleport“ turi teisę skaičiuoti 0,03 proc. nuo mokėtinos sumos už kiekvieną dieną nuo kitos dienos po mokėjimo termino pabaigos iki galutinio mokėtinos sumos sumokėjimo dienos.
  1. Įkrovimo paslaugos teikimo nutraukimas
    1. Įkrovimo paslaugos teikimo nutraukimas administravimo, priežiūros ir tobulinimo tikslais. „Eleport“ turi teisę nutraukti Įkrovimo paslaugos teikimą techninės priežiūros, remonto, statybos ir renovacijos darbų metu. Be to, Įkrovimo paslaugos teikimas gali būti nutrauktas siekiant administruoti energetikos sistemą ir elektros energijos balansą, užtikrinti elektros energijos tiekimo kokybę ar atliekant kitus panašius veiksmus. Taip pat siekiant išvengti galimo pavojaus ar žalos, įskaitant „Eleport“, Klientui, Transporto priemonei, Įkrovimo vietai ir kt.
    2. Įkrovimo paslaugos nutraukimas, jei Transporto priemonės baterija yra pakankamai įkrauta. „Eleport“ turi teisę nutraukti Įkrovimo paslaugos seansą, jei Transporto priemonės baterijos įkrovos lygis yra didesnis nei 89 proc.
    3. Įkrovimo paslaugos nutraukimas dėl Kliento kaltės. „Eleport“ turi teisę atsisakyti teikti Įkrovimo paslaugą Klientui ir (arba) nedelsiant nutraukti Įkrovimo paslaugos teikimą, jei Klientas yra skolingas „Eleport“ arba kyla įtarimų, kad Įkrovimo kortelė pateko į trečiosios šalies rankas, arba įtariama, kad Įkrovimo paslauga naudojama pažeidžiant Sutarties sąlygas arba kitu neteisėtu ar netinkamu būdu, atsižvelgiant į Įkrovimo paslaugos paskirtį. Mokėjimo paslaugos teikimo nutraukimas dėl Kliento sukeltų aplinkybių (pvz., dėl Kliento įsiskolinimo) neturi įtakos Kliento įsipareigojimams, kylantiems iš Sutarties, įskaitant įsipareigojimą mokėti už Įkrovimo paslaugą. „Eleport“ turi teisę apriboti Kliento prieigą prie Naudotojo paskyros, kol skola bus sumokėta. Be to, „Eleport“ turi teisę imti iš Kliento pagrįstą mokestį už rašytinio ar elektroninio pranešimo apie sustabdymą išsiuntimą ir galimas tvarkymo išlaidas.
    4. Pranešimas apie elektros energijos tiekimo sutrikimus. „Eleport“ informuoja Klientą apie Įkrovimo paslaugos teikimo nutraukimą ir nutraukimo priežastį elektroniniu būdu arba kitu „Eleport“ pasirinktu būdu.
  2. Sutarties terminas, pakeitimas, perdavimas ir nutraukimas
    1. Sutartis tarp Kliento ir „Eleport OÜ“, „Eleport SIA“ arba UAB „Eleport“, priklausomai nuo šalies, kurioje teikiama Įkrovimo paslauga, galioja neterminuotai.
    2. Įprastas sutarties nutraukimas. Abi Šalys turi teisę nutraukti Sutartį, pateikdamos rašytinį pranešimą apie jos nutraukimą kitai Šaliai elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) savaites.
    3. Neįprastas sutarties nutraukimas. „Eleport“ turi teisę nutraukti Sutartį neeiline tvarka be išankstinio įspėjimo, jei Klientas iš esmės pažeidė iš Sutarties kylančius įsipareigojimus arba jei nutraukiamas Įkrovimo paslaugos teikimas remiantis Bendrųjų sąlygų 7.4 punktu.
    4. Kainoraščio keitimas. „Eleport“ turi teisę keisti Kainoraštį, paskelbdama naują Kainoraštį savo Interneto svetainėje.
    5. Įkrovimo kainų keitimas. Įkrovimo kainos laikui bėgant nuolat kinta. Įkrovimui taikoma Įkrovimo kaina, galiojanti įkrovimo metu konkrečioje Įkrovimo vietoje ir nurodyta mobiliojoje programėlėje.
    6. Bendrųjų sąlygų pakeitimai. „Eleport“ turi teisę keisti Bendrąsias sąlygas, siekdama pagerinti paslaugų teikimą arba pasikeitus teisės aktams, apie pakeitimus pranešdama Interneto svetainėje ir (arba) el. paštu. Naujiems Klientams naujos Bendrosios sąlygos įsigalioja nedelsiant. Esamiems Klientams naujos Bendrosios sąlygos įsigalioja praėjus 30 (trisdešimčiai) dienų nuo pranešimo apie Bendrųjų sąlygų pakeitimą. Jei Klientas nesutinka su Bendrųjų sąlygų pakeitimais, jis turi teisę nedelsdamas nutraukti Sutartį prieš įsigaliojant Bendrosioms sąlygoms.
    7. Sutarties perdavimas. Klientas negali perduoti Sutarties trečiajai šaliai. „Eleport“ turi teisę perduoti Sutartį trečiajai šaliai, apie tai pranešdama Klientui. Sutarties gavėjas toliau vykdo sutartinius įsipareigojimus. Perduodant Sutartį, Sutarties sąlygos nekeičiamos.
    8. Kontaktinės informacijos pakeitimas. Šalis privalo nedelsdama elektroniniu paštu informuoti kitą Šalį apie savo duomenų, nurodytų Sutartyje, pasikeitimą ir apie kitas reikšmingas aplinkybes, kurios nebuvo žinomos Sutarties sudarymo metu, bet yra svarbios Sutarties vykdymui.
  3. Duomenų apsauga
  1. Bendrosios nuostatos. „Eleport“ tvarko Kliento asmens duomenis, kad galėtų vykdyti Sutartį, laikydamasi galiojančių duomenų apsaugos įstatymų, įskaitant BDAR. Išsamesnės informacijos apie tai, kaip renkami, tvarkomi ir saugomi asmens duomenys, rasite „Eleport“ privatumo politikoje
  2. Duomenų rinkimas ir tvarkymas. „Eleport“ renka asmens duomenis įvairiais kanalais, įskaitant Mobiliąją programėlę, ir tvarko juos, kaip būtina, kad galėtų teikti Įkrovimo paslaugą. Naudodamasis „Eleport“ paslaugomis arba mobiliąja programėle, Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi Privatumo politikoje nurodytomis sąlygomis.
  3. Tarpvalstybinis duomenų perdavimas. „Eleport“ gali perduoti asmens duomenis, įskaitant mokėjimo ir kliento identifikavimo duomenis, tarp „Eleport OÜ“, „Eleport SIA“ ir UAB „Eleport“, kad palengvintų Įkrovimo paslaugų teikimą skirtingose jurisdikcijose. Šie perdavimai atitinka BDAR ir kitus taikomus duomenų apsaugos reglamentus, kaip išsamiai aprašyta Privatumo politikoje. Daugiau informacijos apie duomenų perdavimą ir jūsų teises, susijusias su asmens duomenimis, rasite Privatumo politikoje.
  1.  Galutinės nuostatos
  1. Prioritetas. Esant prieštaravimų tarp sutartinių dokumentų, pirmiausia taikoma Sutartis ir Kainoraštis, o Sutartyje neaptartomis aplinkybėmis vadovaujamasi teisės aktais.
  2. Taikytini teisės aktai. Sutarčiai taikomi šalies, kurioje yra įsikūręs atitinkamas „Eleport“ subjektas („Eleport OÜ“, „Eleport SIA“ arba UAB „Eleport“) ir kurioje teikiama Įkrovimo paslauga, teisės aktai.
  3. Teisių gynimo priemonės. Klientas turi teisę pasinaudoti teisės aktuose numatytomis teisių gynimo priemonėmis, jei nesilaikoma Įkrovimo paslaugos sutarties sąlygų.
  4. Ginčų sprendimas. Iš Sutarties kylantys ginčai sprendžiami Šalių derybomis. Jei derybos nepavyksta:
  • Su „Eleport OÜ“ (Estija) sudarytų sutarčių atveju ginčai sprendžiami Harju apygardos teisme, o Vartotojas turi teisę kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją, veikiančią prie Vartotojų apsaugos ir techninės priežiūros valdybos (www.ttja.ee/avalduse-esitamine), arba į savo gyvenamosios vietos teismą.
  • Sutarčių, sudarytų su „Eleport SIA“ (Latvija), ginčai sprendžiami Latvijos teismuose, o Vartotojas turi teisę kreiptis į atitinkamą Latvijos vartotojų apsaugos instituciją.
  • Sutarčių, sudarytų su UAB „Eleport“ (Lietuva), ginčai sprendžiami Lietuvos teismuose, o Vartotojas turi teisę kreiptis į atitinkamą Lietuvos vartotojų apsaugos instituciją.
  1. Kliento patvirtinimas. Pasirašydamas Sutartį, Klientas patvirtina, kad atidžiai perskaitė Sutartį (įskaitant Bendrąsias sąlygas) ir susipažino su Kainoraščiu. Remdamasis pirmiau nurodytomis aplinkybėmis, Klientas yra susipažinęs su Sutarties sąlygomis ir „Eleport“ teikiamos Įkrovimo paslaugos sąlygomis. Šalys laiko, kad pasirašydamas Sutartį Klientas patvirtino, jog sutinka su Sutarties ir Kainoraščio sąlygomis ir pageidauja sudaryti Sutartį joje nurodytomis sąlygomis.
  1. Kontaktinė informacija

Jei turite klausimų ar abejonių dėl šių Sąlygų arba jums reikia papildomos informacijos, galite kreiptis į atitinkamą „Eleport“ padalinį pagal savo buvimo vietą arba naudojamas paslaugas:

Estijoje:

Eleport OÜ
Adresas: A. H. Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
El. paštas: info@eleport.ee
Klientų aptarnavimas: +372 58 200 114

Latvijoje:

Eleport SIA
Adresas: Duntes iela 7A, Rīga, LV-1013, Latvija
El. paštas: help@eleport.lv
Klientų aptarnavimas: +371 22333733

Lietuvoje:

UAB „Eleport“
Adresas: Adresas: Palangos g. 4-101, Vilnius Lietuva
El. paštas: pagalba@eleport.lt
Klientų aptarnavimas: +370 6638 5000

Turite elektromobilį?

Jei taip, tada verta užsiregistruoti ir atsisiųsti „Eleport“ programėlę, kad galėtumėte naudotis mūsų privalumais, tokiais kaip nuolaidos, inovatyvi programėlė, 24/7 klientų aptarnavimas, greitas įkrovimas ir daug kitų.