UAB „ELEPORT“
NAUDOJIMOSI ELEPORT PROGRAMĖLE IR ĮKROVIMO PASLAUGOMIS TAISYKLĖS
Paskutinė atnaujinimo data: 22.05.2023
Starting from 01.12.2024 Terms and Conditions will be updated – find new terms here.
1.SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI
1.1.Taisyklės – šios naudojimosi Paslaugomis taisyklės, kurios nustato pagrindines naudojimosi Paslaugomis sąlygas ir tvarką, Šalių teises ir pareigas.
1.2.Eleport – UAB „Eleport“, juridinio asmens kodas 306068502, adresas Palangos g. 4-101, Vilnius, Lietuva.
1.3.Elektrinė transporto priemonė – motorinė transporto priemonė, kurioje sumontuota jėgos pavara, apimanti bent vieną ne išorinę elektros mašiną – energijos keitiklį su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės (apibrėžta 2014 m. spalio 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje 2014/94/ES).
1.4.Įkrovimo stotelė – tai Eleport priklausantis ir (ar) valdomas į Eleport administruojamą įkrovimo stotelių tinklą įeinantis įrenginys, sudarytas iš vieno ar daugiau Įkrovimo punktų, kuriuose galima įkrauti Elektrinę transporto priemonę.
1.5.Įkrovimo punktas – tai Eleport priklausantis ir (ar) valdomas lėto įkrovimo punktas (maksimali galia 22 kW) arba greitojo įkrovimo įrenginys (didesnė nei 22 kW galia), leidžiantis įkrauti Elektrinę transporto priemonę prijungus ją prie įkroviklio.
1.6.Interneto svetainė – Eleport administruojama interneto svetainė, pasiekiama adresu: https://eleport.com/lt/.
1.7.Programėlė – Eleport administruojama mobilioji programėlė, kurioje užsiregistravęs ir susikūręs paskyrą Klientas gali naudotis Paslaugomis, matyti informaciją apie pasirinktą Įkrovimo stotelę, gauti informaciją apie Įkrovimo stotelės vietą, Įkrovimo punktų skaičių, galią, tipą, įkrovimo taškų (jungčių) skaičių, laisvą talpą, informaciją apie pasirinktos Įkrovimo stotelės teikiamos Įkrovimo paslaugos kainą ir kitą informaciją. Programėlė taip pat suteikia Klientui galimybę valdyti savo paskyros nustatymus.
1.8.Klientas arba Jūs – fizinis arba juridinis asmuo Eleport Paslaugų vartotojas.
1.9.Paslaugos – ši sąvoka apima visas Eleport teikiamas paslaugas – tiek Įkrovimo paslaugas, tiek galimybės naudotis Programėle suteikimą, tiek ir RFID kortelės išdavimą bei galimybės naudotis ja suteikimą.
1.10.Įkrovimo paslauga – mokama Elektrinių transporto priemonių įkrovimo paslauga, kurią teikia Eleport savo Įkrovimo stotelių infrastruktūroje taip, kaip tai nurodyta Taisyklėse.
1.11.RFID kortelė – asmeninė Kliento atpažinimo priemonė, veikianti radijo dažniu ir suteikianti Klientui galimybę naudotis Paslaugomis ir už jas atsiskaityti.
1.12.Privatumo politika – Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje prieinamos privatumo politikos.
1.13.Sutartis – sutartis tarp Kliento ir Eleport dėl Paslaugų teikimo, pagal kurią Eleport Kliento atžvilgiu prisiima tam tikrus įsipareigojimus, susijusius su Paslaugų teikimu. Tokia sutartis sudaroma Taisyklėse nustatyta tvarka, o Taisyklės yra neatsiejama jos dalis.
1.14.Eleport ir Klientas šiose Taisyklėse kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai Šalimi.
2.BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1.Taisyklių privalo laikytis kiekvienas besinaudojantis Paslaugomis Klientas. Klientas, norėdamas naudotis Paslaugomis per Programėlę ir (ar) naudodamasis RFID kortele, turi užsiregistruoti ir susikurti paskyrą Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje. Klientas registracijos metu pateiktą informaciją, sutikimą su Taisyklėmis ir įsipareigojimą jų laikytis patvirtina elektroniniu parašu arba kitais būdais, nurodytais registruojantis ir (ar) užsakant Paslaugas. Klientui atliktus šiuos veiksmus tarp Šalių sudaroma Sutartis. Bet kuriuo atveju naudodamasis Paslaugomis Klientas patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.
2.2.Jei Klientas nesutinka su Taisyklių sąlygomis ar jų nesupranta, jis negali naudotis Eleport teikiamomis Paslaugomis. Juridinio asmens atstovas, kuris patvirtina, jog susipažino su Taisyklėmis, yra laikomas tinkamai įgaliotu juridinio asmens atstovu. Klientas patvirtina, kad jis turi teisę sutikti su šiomis Taisyklėmis.
2.3.Be šių Taisyklių, santykiams tarp Šalių taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos, specialios sąlygos ir taisyklės, pateikiamos Programėlėje, taip pat tarp Kliento ir Eleport sudarytų susitarimų, jei tokie yra sudaromi, nuostatos.
2.4.Be šių Taisyklių, Šalys gali raštu susitarti ir dėl kitų specialiųjų Paslaugų teikimo sąlygų, kurios papildo šių Taisyklių nuostatas.
2.5.Jei kuri nors šių Taisyklių nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl kokios nors priežasties tampa iš dalies arba visai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Taisyklių nuostatų. Tokia nuostata bus atskirta nuo likusių Taisyklių, kurios toliau galios ir bus vykdomos tiek, kiek tai leidžia teisės aktai.
2.6.Klientas įsipareigoja naudotis Paslaugomis laikydamasis Taisyklėse nustatytos tvarkos ir sumokėti Eleport visus mokesčius už Įkrovimo paslaugas, kaip tai numatyta šiose Taisyklėse.
2.7.Eleport gali keisti Taisykles, jei tobulinama ar keičiama Programėlė, pasikeičia Eleport verslo ar Paslaugų teikimo modelis, jei Taisyklių pakeitimai būtini dėl pasikeitusių teisės aktų ar valstybės institucijų nurodymų, taip pat kitais atvejais.
2.8.Apie Taisyklių pakeitimus Klientai informuojami pranešimu Programėlėje ir (ar) Kliento registracijos metu nurodytu el. paštu. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po 7 (septynių) dienų nuo jų paskelbimo ir taikomi tik naudojimuisi Paslaugomis, atliktam po Taisyklių pakeitimo. Jei Klientas nesutinka su Taisyklių pakeitimais, jis nebegali toliau naudotis Programėle ir (ar) Paslaugomis. Jei Klientas po Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo ir toliau naudojasi Programėle ir Paslaugomis, laikoma, kad jis pilna apimtimi ir be jokių išimčių sutiko su Taisyklių pakeitimais.
3.EGISTRACIJA IR PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS
3.1.Eleport teikia Klientui Elektrinių transporto priemonių Įkrovimo paslaugą, kuria jis gali pasinaudoti Įkrovimo stotelių tinkle. Įkrovimo paslaugos užsakymas ir valdymas vyksta naudojantis Programėle, vykdant joje pateiktus nurodymus, arba RFID kortele.
3.2.Programėlę Klientas turi atsisiųsti iš „Google Play“ arba „App Store“ programėlių prekyviečių į savo išmanųjį telefoną.
3.3.Tam, kad Klientui Paslaugos būtų pasiekiamos per Programėlę ir (ar) naudojantis RFID kortele, Klientas turi užsiregistruoti, susikurti paskyrą ir (ar) prisijungti prie Programėlės. Klientas sekdamas Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje pateiktas registracijos instrukcijas, pateikia prašomus duomenis, patvirtina sutikimą su šiomis Taisyklėmis, susipažinimą su Privatumo politika ir savo registraciją. Prieiga prie paskyros Klientui suteikiama teisingai įvedus prašomus duomenis tam skirtuose laukeliuose.
3.4.Klientas užsiregistruoti ir susikurti paskyrą gali registracijos tinklalapyje (https://register.eleport.com/), pasiekiamame per Programėlę arba Interneto svetainę. Naudotis Paslaugomis Klientas ir jas užsakyti Klientas gali naudodamasis RFID kortele, Programėle arba per Interneto svetainę, prisijungęs prie savo paskyros.
3.5.Tam, kad įsitikintų Kliento tapatybe, Eleport pasilieka teisę reikalauti, kad Klientas pateiktų papildomus duomenis, o Klientas įsipareigoja pateikti šiuos duomenis Eleport. Klientui atsisakius pateikti prašomus duomenis, Eleport pasilieka teisę atsisakyti jam teikti Paslaugas.
3.6.Užsiregistravusiam Klientui, Eleport prašymu išduoda ir pristato RFID kortelę pašto adresu, kurį Klientas nurodė registruodamasis. Klientas privalo užtikrinti, kad RFID kortele būtų naudojamasi teisėtai, t. y. ją naudotų Klientas ar Kliento paskirti asmenys ir užtikrinti, kad Kliento RFID kortelė neatitektų Kliento neįgaliotam trečiajam asmeniui. Klientas atsako už kiekvieną su RFID kortele atliktą operaciją. Praradęs RFID kortelę, Klientas įsipareigoja užblokuoti (deaktyvuoti) kortelę per Programėlę arba nedelsiant informuoti Eleport apie kortelės praradimą el. pašto adresu: info@eleport.lt. Eleport išduoda naują RFID kortelę, kuria yra pakeičiama prarasta kortelė. Mokestis už naujos RFID kortelės išdavimą – 20 (dvidešimt) eurų plius PVM.
3.7.Klientas registruodamasis Programėlėje prie savo paskyros turi pridėti mokėjimo kortelę, kuri bus naudojama tam, kad Eleport galėtų nuskaičiuoti mokestį už Įkrovimo paslaugas.
3.8.Užsiregistravęs ir turintis paskyrą Klientas už Įkrovimo paslaugas atsiskaito naudodamasis mokėjimo kortele, susieta su Kliento paskyra. Neužsiregistravęs Klientas už Įkrovimo paslaugas gali atsiskaityti Įkrovimo stotelėse nurodyta tvarka naudodamasis mokėjimo kortele.
3.9.Klientas atsako už tinkamą Programėlės paskyros naudojimą ir turi nedelsdamas pranešti Eleport, jei prie jo paskyros buvo neteisėtai prisijungta ir (ar) įsilaužta. Kliento prašymu Eleport užblokuoja prieigą prie Kliento paskyros. Klientas apie tai turi pranešti Eleport, išsiųsdamas pranešimą šiuo el. pašto adresu: info@eleport.lt.
3.10.Tuo atveju, jeigu Klientas pateikia neteisingus, neišsamius ar netikslius duomenis, Eleport turi teisę nedelsiant ir nepranešusi Klientui taikyti visas ar bet kurias iš šių priemonių: (i) neregistruoti Kliento Programėlėje; (ii) panaikinti Kliento paskyrą; (iii) apriboti ar sustabdyti Klientui visų ar dalies Paslaugų teikimą.
3.11.Eleport turi teisę atsisakyti patvirtinti Kliento paskyrą ir tuo atveju, jei nustatoma, kad Klientas registravosi pažeisdamas Taisykles.
3.12.Eleport gali panaikinti jau patvirtintą Kliento paskyrą jeigu: (i) yra pakankamas pagrindas manyti, kad Klientas naudojasi Paslaugomis pažeisdamas Taisykles, (ii) jeigu Klientas gadina Eleport turtą, pavyzdžiui, Įkrovimo punktus ir stoteles, (iii) sukčiauja arba neatsiskaito už Paslaugas.
3.13.Taisyklėse nustatyta tvarka sutikęs su Taisyklėmis ir tinkamai užsiregistravęs Programėlėje, Klientas įgauna galimybę naudotis Įkrovimo paslaugomis Įkrovimo stotelių tinkle. Įkrovimo stotelių žemėlapis yra pateikiamas Programėlėje ir Interneto svetainėje. Ten taip pat pateikiama kita informacija apie Įkrovimo stoteles. Bendri Įkrovimo paslaugų įkainiai nurodyti Programėlėje joje skelbiamuose kainoraščiuose ir (ar) informaciniuose pranešimuose, rodomuose prieš pasirenkant konkrečias Paslaugas Įkrovimo stotelėse.
3.14.Programėlėje Klientas taip pat gali pasiekti visą informaciją apie jo naudojimąsi Paslaugomis, mokėjimų istoriją ir t.t. Taip pat Klientas bet kada gali redaguoti savo paskyroje pateiktus duomenis.
4.ĮKROVIMO STOTELIŲ, PUNKTŲ IR ĮKROVIMO PASLAUGŲ NAUDOJIMO SĄLYGOS
4.1.Eleport teikia Klientui Įkrovimo paslaugą Kliento pasirinktu laiku ir pasirinktoje vietoje esančioje Įkrovimo stotelėje bei įkrovimo metu galiojančia kaina. Eleport Įkrovimo stotelių vietos bei Įkrovimo punktai yra nurodyti Interneto svetainėje ir Programėlėje.
4.2.Prieš pradėdamas naudotis Įkrovimo paslauga, Klientas įsipareigoja susipažinti ir, naudodamasis Įkrovimo paslauga, laikytis Įkrovimo punkto naudojimo instrukcijų ir užtikrinti, kad Įkrovimo punkte būtų įkraunama tik tokia Elektrinė transporto priemonė, kurios elektros įrenginiai ir instaliacijos atitinka Eleport Interneto svetainėje, Programėlėje ir (ar) Įkrovimo punktuose ar stotelėse nurodytus reikalavimus. Klientas įsipareigoja prieš pradėdamas įkrauti Elektrinę transporto priemonę patikrinti ir įvertinti atitiktį reikalavimams ir saugumą.
4.3.Klientas Įkrovimo paslaugos seansą gali inicijuoti naudodamasis Programėle, RFID kortele arba prisijungęs prie savo Paskyros per Interneto svetainę. Klientas, kuris nėra užsiregistravęs, Įkrovimo paslaugos seansą inicijuoja vadovaudamasis Įkrovimo stotelėje patiekiamomis instrukcijomis.
4.4.Užsiregistravęs Klientas, pradėdamas Elektrinės transporto priemonės įkrovimo seansą per savo paskyrą Programėlėje, Interneto svetainėje arba naudodamasis suteikta RFID kortele, sutinka, kad: (i) Eleport identifikuos Klientą; (ii) Įkrovimo paslauga būtų inicijuojama Kliento prašymu; (iii) Eleport Taisyklėse nustatyta tvarka nurašys už Įkrovimo paslaugos teikimo laiką mokėtiną sumą pagal galiojantį Eleport kainoraštį.
4.5.Klientas, kuris nėra užsiregistravęs, pradėdamas transporto priemonės įkrovimo seansą Įkrovimo punkte patvirtina savo sutikimą su Įkrovimo stotelėje pateikiamomis sąlygomis ir, kad mokėjimo kortelės sąskaitoje yra pakankamas lėšų likutis mokėjimui atlikti ir kortelė nėra užblokuota.
4.6.Pabaigęs įkrovimo seansą Klientas įsipareigoja palikti Įkrovimo punktų įkroviklius tvarkingai ir pasirūpinti, kad jie būtų padėti atgal į vietą taip, kaip tai nurodyta Įkrovimo stotelėje pateikiamose instrukcijose.
4.7.Klientas įsipareigoja laikytis Įkrovimo stotelėje galiojančių parkavimo taisyklių, įskaitant pareigą mokėti parkavimo mokestį, jei toks būtų taikomas. Informaciją apie tai, ar Elektrinių transporto priemonių stovėjimas Įkrovimo punkte ir (ar) Įkrovimo stotelėje yra mokamas ar nemokamas, Klientas gali gauti per Programėlę. Eleport neatsako už žalą, Kliento patirtą dėl parkavimo taisyklių pažeidimo ir (ar) mokesčio už parkavimą nesumokėjimo.
4.8.Pradėdamas įkrovimo sesiją Klientas patvirtina, kad jo naudojama ir (ar) su paskyra susieta mokėjimo kortelė yra galiojanti, kad sąskaitoje yra pakankamas lėšų likutis mokėjimams atlikti ir kortelė nėra užblokuota. Tokiu atveju, jeigu nuo Kliento pateiktos mokėjimo kortelės nesigautų nuskaičiuoti už Įkrovimo paslaugas priskaičiuotos sumos (dėl mokėjimo kortelės negaliojimo, lėšų trūkumo ar pan.), Eleport turi teisę neteikti Įkrovimo paslaugos ir (ar) apriboti tolimesnį Kliento naudojimąsi Įkrovimo paslaugomis iki tol, kol Klientas apmokės visus savo įsiskolinimus už Įkrovimo paslaugas.
4.9.Kitos naudojimosi Įkrovimo paslaugomis sąlygos gali būti nurodomos Programėlėje, Interneto svetainėje ir (ar) Įkrovimo stotelėse. Klientas įsipareigoja naudotis Įkrovimo paslaugomis prieš tai susipažinęs su šiomis sąlygomis.
5.PASLAUGŲ KAINA IR APMOKĖJIMAS
5.1.Paskyros sukūrimas ir naudojimasis Programėle tol, kol nesinaudojama Įkrovimo paslaugomis, yra nemokamas. Įkrovimo paslaugos yra mokamos. Įkrovimo paslaugų kainas vienašališkai nustato Eleport ir pateikia Klientui kainoraštyje, kuris pasiekiamas Programėlėje. Kainos taip pat nurodomos ir Įkrovimo stotelėse.
5.2.Kaina už Įkrovimo paslaugas gali skirtis ir priklausyti nuo Kliento statuso ir nuo konkrečios Įkrovimo stotelės, Paslaugos naudojimo trukmės, taip pat nuo konkretaus Įkrovimo punkto tipo. Tikslios kainos nurodytos Programėlėje ir (ar) Įkrovimo stotelėse eurais, įskaitant pridėtinės vertės mokestį.
5.3.Mokėtina suma už Įkrovimo paslaugas pradedama skaičiuoti nuo to momento, kai Klientas nustatyta tvarka Programėlėje, Interneto svetainėje ar naudodamasis RFID kortele identifikuojasi, prijungia Elektrinę transporto priemonę prie Įkrovimo punkto, įjungia Įkrovimo paslaugos seansą ir skaičiuojama tol, kol Įkrovimo paslauga yra sustabdoma naudojantis Programėle, RFID kortele ar kitu Įkrovimo stotelėje nurodytu būdu.
5.4.Registruodamasis Programėlėje ar Interneto svetainėje ir sutikdamas su Taisyklėmis, Klientas aiškiai ir besąlygiškai sutinka, kad Eleport nuskaitytų Klientui suteiktų Įkrovimo paslaugų kainą tiesiogiai nuo Kliento mokėjimo kortelės, susietos su jo paskyra.
5.5.Neužsiregistravę ir neturintys paskyros Klientai Įkrovimo paslaugos seansą iniciuoja pagal Įkrovimo punkte pateikiamas instrukcijos, o už Įkrovimo paslaugas atsiskaito Įkrovimo stotelėje nurodyta tvarka naudodamiesi mokėjimo kortele.
5.6.Tuo atveju, jeigu atsikaitymui už Įkrovimo paslaugas yra naudojama mokėjimo kortelė, susieta su paskyra, mokėtina suma nurašoma nuo su Kliento paskyra susietos mokėjimo kortelės sąskaitos pagal Eleport pateiktą sąskaitą-faktūrą už praėjusį kalendorinį mėnesį suteiktas Įkrovimo paslaugas.
5.7.Jeigu mokėjimo kortelės galiojimo terminas pasibaigia, mokėjimo kortelė užblokuojama, mokėjimo kortelė tampa negaliojančia dėl kitų priežasčių arba mokėjimo sąskaitoje trūksta lėšų apmokėjimui, Klientas privalo sumokėti Eleport mokestį už Įkrovimo paslaugą per 7 (septynias) dienas nuo į savo el. paštą gauto pranešimo apie nesėkmingą lėšų nuskaitymą. Jeigu per nustatytą laikotarpį Klientas mokėtinos sumos nesumoka, Eleport turi teisę nedelsiant nutraukti Paslaugų teikimą, blokuoti Kliento paskyrą ir pradėti skolos išieškojimo procedūrą.
5.8.Eleport susietų mokėjimo kortelių mokėjimams surinkti naudoja mokėjimų surinkimo sistemą Stripe. Klientas sutikdamas su šiomis Taisyklėmis tuo pat metu automatiškai sutinka ir su Stripe naudojimosi sąlygomis. Užtikriname, jog Kliento pateikti duomenys, susiję su jo mokėjimo kortele, nėra saugomi Programėlėje ir Eleport neturės prieigos prie jų (duomenis apie Kliento mokėjimo kortelę tvarko ir saugo tik Stripe). Klientas patvirtina, jog pateikta mokėjimo kortelė yra galiojanti ir jis yra jos savininkas arba turi teisę ja naudotis.
5.9.Už Įkrovimo paslaugas turintis paskyrą Klientas atsikaito pagal Eleport pateikiamas sąskaitas-faktūras tokia tvarka:
5.9.1.Eleport iki kiekvieno kalendorinio mėnesio 10 dienos Klientui išsiunčia sąskaitą-faktūrą už praėjusį kalendorinį mėnesį Klientui suteiktas Įkrovimo paslaugas. Eleport sąskaitą-faktūrą išsiunčia Kliento registracijos metu ir (ar) paskyroje nurodytu el. pašto adresu;
5.9.2.Mokėtina suma per mokėjimų surinkimo sistemą Stripe automatiškai nuskaitoma nuo su paskyra susietos mokėjimo kortelės sąskaitos;
5.9.3.Jeigu mokėtina suma dėl bet kokių priežasčių nėra nuskaitoma, sąskaitą-faktūrą Klientas bet kuriuo atveju turi apmokėti per 7 (septynias) dienas nuo jos gavimo;
5.9.4.Klientas įsipareigoja iš karto po sąskaitos-faktūros gavimo įvertinti jos teisingumą ir, esant neatitikimams, per 5 (penkias) dienas nuo sąskaitos-faktūros gavimo pateikti savo pretenziją Eleport. Pareiga įrodyti pretenzijos teisingumą tenka Klientui.
5.10.Klientas jam išrašytas sąskaitas gali pasiekti ir peržiūrėti savo paskyroje Programėlėje.
5.11.Neužsiregistravęs ir neturintis paskyros Klientas už Įkrovimo paslaugas atsiskaito pagal Įkrovimo stotelėse pateikiamas instrukcijas naudodamasis mokėjimo kortele.
5.12.Jeigu Klientas vėluoja atsiskaityti už Įkrovimo paslaugas Taisyklėse nustatyta tvarka, jis Eleport moka 0,05 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą atsiskaityti dieną. Eleport taip pat įgyja teisę stabdyti tokio Kliento galimybę naudotis Įkrovimo paslaugomis iki tol, kol Klientas sumoka visas mokėtinas sumas (įsiskolinimus) už jam suteiktas Įkrovimo paslaugas.
5.13.Jeigu Klientas per Taisyklėse nurodytus terminus neatsiskaito už suteiktas Įkrovimo paslaugas, Eleport pasilieka teisę inicijuoti skolos išieškojimo procesą. Tokiu atveju Klientas taip pat privalo apmokėti visas Eleport patirtas išlaidas, susijusias su skolos išieškojimu.
5.14.Šalys atskiru rašytiniu susitarimu gali susitarti ir dėl kitokių ir (ar) specialių Paslaugų kainų, atsikaitymo būdų ir tvarkos.
5.15.Eleport turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti mokesčio už bet kurias Paslaugas dydį bei mokėjimo tvarką. Apie pakeitimus užsiregistravę ir turintys paskyrą Klientai informuojami naujus įkainius paskelbiant Programėlėje ir (ar) atsiunčiant atnaujintus įkainius Kliento registracijos metu ar paskyroje nurodytu el. pašto adresu. Tokie pakeitimai įsigalioja per 7 (septynias) dienas nuo jų paskelbimo. Jei Klientas nesutinka su atnaujintais mokesčio dydžiais, jis, laikydamasis Taisyklėse nurodytų sąlygų, turi teisę atsisakyti naudotis Paslaugomis ar apskritai atsisakyti teikiamų Paslaugų nutraukdamas Sutartį ir (ar) panaikindamas savo paskyrą Programėlėje.
5.16.Neužsiregistravę ir neturintys Paskyros klientai apie taikomas Įkrovimo paslaugų kainas gali sužinoti Įkrovimo stotelėse.
5.17.Pretenzijos dėl mokėjimų už suteiktas Įkrovimo paslaugas turi būti pateikiamos raštu per 5 (penkias) dienas nuo mokėjimo nuskaitymo arba sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Jei pretenzija per šį terminą nėra pateikiama, laikoma, kad mokėjimo suma arba sąskaita yra patvirtinta.
6.SUTARTIES TERMINAS IR NUTRAUKIMAS
6.1.Sutartis sudaroma neterminuotai ir galioja iki jos nutraukimo momento.
6.2.Bet kuri Šalis turi teisę nutraukti Sutartį, raštu apie tai įspėjusi kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) dienų.
6.3.Klientas gali nutraukti naudojimąsi Paslaugomis, t. y. nutraukti Sutartį, tik sumokėjęs visas už suteiktas Paslaugas mokėtinas sumas.
6.4.Klientui norint pasinaudoti savo teise nutraukti Sutartį, Eleport tam, kad galėtų įsitikinti Kliento tapatybe ar kitomis aplinkybėmis, gali paprašyti Kliento pateikti papildomą informaciją, pavyzdžiui, vardą, pavardę, el. pašto adresą, RFID kortelės numerį, įrodymus, kad visi mokėjimai yra įvykdyti ir pan.
6.5.Jeigu Klientas yra visiškai atsiskaitęs už Paslaugas ir neturi įsiskolinimų, Eleport per 3 (tris) dienas nuo Kliento prašymo gavimo dienos patvirtina prašymą nutraukti Sutartį ir, suėjus 6.2 punkte nurodytam terminui, nutraukia Sutartį bei panaikina Kliento paskyrą. Jeigu Klientas turi įsiskolinimų, jo prašymas patenkinamas tik tada, kai Klientas apmoka šiuos įsiskolinimus.
6.6.Eleport turi teisę prieš 7 (septynias) dienas įspėjusi Klientą vienašališkai nutraukti Sutartį, jeigu Klientas nevykdo savo įsipareigojimo Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už Paslaugas ar pažeidžia kitas Taisyklių nuostatas. Jei Klientas iki nutraukimo termino pabaigos pašalina pažeidimus, Eleport pasilieka teisę palikti Sutartį galioti ir toliau jos pagrindu teiki Paslaugas Klientui.
7.PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS
7.1.Jeigu Klientas yra vartotojas, jis turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti nuotoliu sudarytos Sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Sutarties sudarymo ir atgauti už Paslaugas sumokėtus pinigus. Tačiau ši teisė netaikoma, kai Paslaugos Klientui buvo pradėtos teikti ar buvo visiškai suteiktos ir yra numatyta Kliento pareiga sumokėti Paslaugų kainą. Patvirtindamas šias Taisykles, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad jis neturi teisės atsisakyti Sutarties, kai Eleport visiškai suteikia konkrečias Paslaugas.
7.2.Klientui atsisakius Paslaugų Sutarties dar nepradėjus naudotis Paslaugomis, grąžinami visi už Paslaugas Kliento jau sumokėti pinigai. Tokiu atveju, Eleport grąžina visus pinigus Kliento sumokėtus už Paslaugas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų sutarties atsisakymą gavimo dienos.
7.3.Pinigai Klientui grąžinami į tą pačią Kliento mokėjimo sąskaitą nuo kurios buvo nuskaičiuota kaina už Paslaugas. Patvirtindamas šias Taisykles, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad toks būdas jam yra priimtinas atgauti sumokėtoms sumoms.
7.4.Jeigu Kliento pageidavimu Paslaugos jam pradedamos teikti nepraėjus Taisyklių 7.1 punkte nurodytam Sutarties atsisakymo terminui ir Klientas pateikia prašymą atsisakyti Sutarties, Klientas privalo atlyginti Eleport proporcingai už tas Paslaugas, kurios buvo suteiktos iki to momento, kai Klientas pateikė Eleport prašymą dėl Sutarties atsisakymo.
8.INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS
8.1.Šalys aiškiai susitaria, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į Programėlę bei visus jos atnaujinimus, pakeitimus, patobulinimus, papildymus, taisymus ir naujas versijas priklauso Eleport ir šios teisės Klientui nėra perleidžiamos ar suteikiamos.
8.2.Šalys susitaria, kad visos teisės į Paslaugų patobulinimus, sukurtus Klientui jomis naudojantis (pavyzdžiui, Eleport Paslaugų pakeitimai pagal Kliento siūlymus ar pastabas), priklauso Eleport.
8.3.Klientas neturi teisės daryti jokių pakeitimų, modifikavimų Programėlės programiniame kode ar kituose komponentuose, taikyti atgręžtinės inžinerijos (angl. reverse engineering) ar atlikti kokių nors kitų veiksmų, kurie galėtų turėti įtakos Programėlės veikimui ar integralumui. Klientas įsipareigoja nenaudoti naudojantis Paslaugomis įgytų žinių tiesiogiai ar netiesiogiai kuriant sistemas ar paslaugas, kurių veikimas ir funkcijos būtų analogiškos Paslaugoms.
8.4.Naudojimasis Programėle neleidžia Klientui tiesiogiai ar netiesiogiai registruoti jokių teisių į ją bet kurioje teritorijoje savo vardu arba naudai. Bet koks teisių į Programėlės programinę įrangą registravimas Kliento vardu arba jo naudai bus laikomas esminiu šių Taisyklių pažeidimu, o Eleport turės teisę nedelsiant perregistruoti visas tokias teises savo ir (ar) kito asmens vardu. Klientas tokiu atveju įsipareigoja pasirašyti visus dokumentus, būtinus tokiai teisei įgyvendinti ir kompensuoti visas susijusias išlaidas.
8.5.Visos intelektinės nuosavybės teisės į Programėlę ir jos turinį, įskaitant autorių teises, intelektinės nuosavybės teises, know-how, komercines ir gamybines paslaptis, Paslaugas, priklauso Eleport arba Eleport teisėtai naudojasi trečiųjų asmenų suteiktomis teisėmis. Visos teisės į Paslaugas yra saugomos. Joks Programėlėje esantis turinys ar kitokia informacija negali būti atgaminama, padaroma viešai prieinama arba platinama be išankstinio raštiško Eleport sutikimo.
8.6.Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje, yra Eleport nuosavybė arba Eleport juos teisėtai naudoja.
9.PROGRAMĖLĖS IR PASLAUGŲ VEIKIMAS IR PRIEINAMUMAS, ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ<
9.1.Eleport negali būti laikoma atsakinga tuo atveju, jei Klientas pasirenka netinkamą ir nesuderinamą Įkrovimo punktą su Kliento Elektrine transporto priemone, taip pat jei tam tikru metu Įkrovimo stotelėje nėra laisvų Įkrovimo punktų arba jei įvyksta techninis gedimas. Klientas prisiima visą riziką dėl jo Elektrinės transporto priemonės suderinamumo su Įkrovimo punktu, t. y. jis pats turi įsivertinti, ar jie yra suderinami.
9.2.Eleport stengiasi sklandžiai ir be pertraukų suteikti Klientui prieigą prie Įkrovimo paslaugų, tačiau negarantuoja, kad jos bus prieinamos nuolat, laiku arba be jokių klaidų ar trikdžių.
9.3.Eleport neatsako už Kliento patirtą žalą, jei:
9.3.1.Įkrovimo paslaugos negali būti teikiamos arba jos teikiamos netinkamai dėl to, kad įkraunama Elektrinė transporto priemonė neatitinka Taisyklių 4.2. punkte įvardintų reikalavimų;
9.3.2.Sutartis nutraukiama ir (ar) Paslaugos teikimas Klientui yra sustabdomas ir (ar) nutraukiamas šiose Taisyklėse nustatyta tvarka;
9.3.3.Įrenginys, kurį Klientas naudoja prieigai prie Programėlės dėl duomenų perdavimo, tinklo ar kitų funkcijų gedimo neveikia;
9.3.4.Paslaugų teikimas sustabdytas dėl priežasčių, kurių Eleport negalėjo kontroliuoti;
9.3.5.Kliento RFID kortelė yra sugadinta, pamesta, pavogta ar neteisėtai naudojama trečiosios šalies ir Klientas Eleport nepranešė apie šį incidentą;
9.3.6.Klientas naudojasi Paslaugomis nesilaikydamas šių Taisyklių nuostatų, Programėlėje ir (ar) Įkrovimo stotelėse pateikiamų Instrukcijų;
9.3.7.Klientas pastato savo Elektrinę transporto priemonę pažeisdamas galiojančias kelių eismo taisykles ar stovėjimo tam tikroje vietoje taisykles ir jam už tai skiriamos administracinės nuobaudos.
9.4.Eleport neatsako už jokius Lietuvos Respublikos teritorijoje veikiančių elektros skirstymo bendrovių energijos tiekimo nutraukimus ir (ar) gedimus arba už vidinio tinklo pažeidimus vietose, kuriose yra įrengtos Įkrovimo stotelės.
9.5.Klientas atsako už bet kokią žalą, padarytą Eleport arba Įkrovimo punkto savininkui dėl sugadinto ar sunaikinto Įkrovimo punkto, jeigu įkraunamos Elektrinės transporto priemonės naudotojas nesilaikė Programėlėje, Interneto svetainėje ar Įkrovimo stotelėje/punkte pateiktų nurodymų ir (ar) žala atsirado dėl Elektrinės transporto priemonės naudotojo kaltės ar neatsargumo. Klientas privalo nedelsiant informuoti Eleport arba Įkrovimo punkto savininką apie bet kokius Įkrovimo stotelės ir (ar) Įkrovimo punkto defektus ar problemas, vadovaudamasis Įkrovimo stotelėje ir (ar) Įkrovimo punkte pateiktomis instrukcijomis arba perduotomis įkraunamos Elektrinės transporto priemonės naudotojui kitais būdais.
9.6.Eleport siekia, kad Programėlė būtų pasiekiama 99 proc. laiko. Nepaisant to, Klientas supranta ir patvirtina, kad Programėlė yra teikiama „tokia, kokia yra“, ir Eleport neteikia jokių garantijų dėl jos veikimo kokybės, nepertraukiamo veikimo, trikdžių ar klaidų nebuvimo. Eleport neatsako už:
9.6.1.Programėlės laikiną ir (ar) pastovų nepasiekiamumą, ir (ar) netinkamą veikimą, laikiną nepasiekiamumą, jei tai įvyko dėl objektyvių priežasčių;
9.6.2.Kliento duomenų praradimą ar sugadinimą, jei tai įvyko nesant Eleport kaltės ar didelio neatsargumo.
9.7.Siekiant užkirsti kelią žalai, žalos atsiradimo rizikai ar pavojui, Šalis įsipareigoja imtis visų priemonių, kad užkirstų kelią ir apribotų nuostolius, kurių atlyginimo galima pagrįstai pareikalauti ir kurių atlyginimo iš Šalies galima tikėtis.
9.8.Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus nuostolius.
9.9.Nei viena iš Šalių neatsako už prisiimtų įsipareigojimų visišką ar dalinį neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl aplinkybių, kurių ji negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti, ir kad protingomis pastangomis negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure).
10.ASMENS DUOMENYS
10.1.Su Paslaugų teikimu susiję asmens duomenys Eleport tvarkomi taip, kaip nurodyta Privatumo politikoje, su kuria Klientas privalo susipažinti.
11.APSIKEITIMAS INFORMACIJA
11.1.Visi pranešimai, prašymai, kiti dokumentai, susiję su Taisyklėmis, Klientui siunčiami į jo Programėlės paskyrą ir (ar) registracijos metu nurodytu el. pašto adresu. Tam tikrais atvejais, esant būtinybei ir siekiant operatyviai informuoti Klientą, jam registracijos metu nurodytu telefonu numeriu gali būti siunčiamos trumposios žinutės (SMS).
11.2.Klientas privalo nedelsiant informuoti Eleport apie savo kontaktinių duomenų pasikeitimą, patikslindamas duomenis paskyroje Programėlėje ir (ar) Interneto svetainėje. Pranešimų išsiuntimas naudojant paskutinį Eleport žinomą Kliento adresą laikomas tinkamu informavimu.
11.3.Klientas pranešimus Eleport privalo siųsti kontaktiniu el. pašto adresu info@eleport.lt.
11.4.Visa informacija, kurią Eleport Klientui pateikia Programėlėje, taip pat individualiai el. paštu Klientui pateikta informacija, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, laikoma pateikta Klientui raštu.
12.BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12.1.Taisyklėms ir Sutarčiai yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
12.2.Eleport gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių, tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, tačiau užtikrinant, kad Eleport perleidus savo teises ir pareigas tretiesiems asmenims, Kliento padėtis nepablogės bei teisių ir pareigų apimtis nepakis.
12.3.Visi tarp Šalių kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
12.4.Klientas, kuris laikomas vartotoju, gali spręsti su Eleport iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, toks Klientas raštu turi kreiptis į Eleport el. pašto adresu info@eleport.lt. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo Eleport neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, jis prašymą ir (ar) skundą dėl Eleport veiksmų ar neveikimo gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, telefonu 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, el. pašto adresu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.
Upcoming Terms and Conditions
ELEPORT – GENERAL TERMS AND CONDITIONS OF THE CHARGING SERVICE
Valid from 01.12.2024
These General Terms and Conditions of the Charging Service shall apply from the above date to all Charging Service Contracts concluded between Eleport OÜ (in Estonia), Eleport SIA (in Latvia), Eleport UAB (in Lithuania), and the Customer.
- Definitions
The definitions in the General Terms and Conditions and the Contract are as follows.
Business Client is a legal person Customer.
Charging Card i.e. the RFID card is a physical card issued by Eleport to the Customer, through which Eleport identifies the Customer’s identity at the Charging Point and through which the Customer can start using the Charging Service. The Charging Card has no payment function.
Charging Fee is the amount to be paid by the Customer for each Charging Service.
Charging Point is the location where the Charging Service can be bought. Charging Points are divided into Slow Charging Points (with a maximum capacity of 22 kW) and Fast Charging Points (with a capacity of more than 22 kW).
Charging Price is the price of the Charging Service valid at the time of using the Charging Service and applicable to the Customer, which can be seen in the Mobile Application and/or the Price List on the Website. The Charging Price is constantly changing over time.
Charging Service means a Vehicle charging service sold by Eleport to the Customer at the Charging Point, which is provided by Eleport OÜ in Estonia, Eleport SIA in Latvia, and Eleport UAB in Lithuania, depending on the location of the Charging Point.
Consumer is a private person Customer.
Contract is the agreement for Charging Services, consisting of the text of the Contract and these General Terms and Conditions.
Customer is a natural person (Consumer) or a legal person (Business Client) who has concluded a Contract with Eleport.
Eleport means Eleport OÜ (Estonia), Eleport SIA (Latvia), and Eleport UAB (Lithuania), depending on the country where the Charging Service is provided.
General Terms and Conditions are these General Terms and Conditions.
Mobile App is Eleport’s software, through which the Customer can get information about the availability and locations of Charging Points and log in to their User Account.
Owner of a Charging Point is the person who owns a Charging Point.
Party / Parties is together or separately Eleport or Customer.
Price List is the Eleport’s price list on the Website that is applicable to the Parties.
Registration Page is Eleport’s web platform at https://register.eleport.com, through which the Customer’s payment account information is changed and sent to Eleport.
User Account is the Client’s account in the Mobile Application, through which the Client can start using the Charging Service and view their charging history.
Vehicle is an electrical vehicle within the meaning of the 22.10.2014 directive 2014/94/EU of the European Parliament and the Council.
Website is the website of Eleport at eleport.com.
- Creating a User Account, concluding a Contract, Customer’s contact information
- Eleport’s Charging Service. Eleport’s Charging Service is available to the Customers that have concluded a Contract with either Eleport OÜ (Estonia), Eleport SIA (Latvia), or Eleport UAB (Lithuania), depending on the country where the Charging Service is used. Eleport provides the Customer with the Charging Service at the time and at the Charging Point chosen by the Customer and based on the Charging Price valid at the time of Charging. The service provider will be Eleport OÜ in Estonia, Eleport SIA in Latvia, or Eleport UAB in Lithuania, depending on the location of the Charging Point.
- Creating the User Account. The User Account is created via the Registration Page, where you must first choose whether you want to become a Customer as a Consumer or a Business Client, then verify your identity and conclude the Contract. When creating a User Account, the Customer publishes and confirms their data, familiarizes themselves with these General Terms and Conditions and Privacy Policy and verifies they have read the abovementioned documents.
- Payment card. The Consumer must link their payment card to the User Account, through which payments for the Charging Service are made. The Consumer guarantees the validity of the payment card associated with the User Account, the possibility of debiting the Charging Fee from the payment card, including the availability of sufficient funds to pay for the Charging Service, and the correctness of the use of the payment card. Upon expiry of the payment card or inability to use the payment card for any other reason, the Consumer shall change the payment card data associated with the User Account to the data of a valid payment card used by the Consumer.
- Signing the Contract. The Contract is displayed to the Customer on the Registration Page immediately after the Customer creates the User Account. The Contract is deemed concluded between the Parties after the Customer has digitally signed the Contract on the Registration Page. Not signing the General Terms and Conditions shall not affect the validity of the Contract. The Contract is deemed concluded between the Customer and Eleport OÜ (Estonia), Eleport SIA (Latvia), or Eleport UAB (Lithuania), depending on where the Customer intends to use the Charging Service.
- Consumer confirmation and right of withdrawal. By concluding the Contract, the Consumer declares their intention to start using the Charging Service within the right of withdrawal applicable in their respective country of residence and confirms that they have no right of withdrawal regarding the Charging Service they have already used.
For Estonian Consumers, the right of withdrawal arises from § 49, subsection 1 of the Law of Obligations Act, and the Consumer has the right to withdraw from the Contract under the conditions and procedure stipulated in the Law of Obligations Act by notifying Eleport OÜ within fourteen (14) days of the conclusion of the Contract.
For Latvian Consumers, the right of withdrawal arises from the Latvian Consumer Rights Protection Law, and the Consumer has the right to withdraw from the Contract under the conditions and procedure stipulated in that law by notifying Eleport SIA within fourteen (14) days of the conclusion of the Contract.
For Lithuanian Consumers, the right of withdrawal arises from the Law on Consumer Protection of the Republic of Lithuania, and the Consumer has the right to withdraw from the Contract under the conditions and procedure stipulated in that law by notifying Eleport UAB within fourteen (14) days of the conclusion of the Contract.
To withdraw from the Contract, the Consumer shall fill out the standard form published on the Website, sign it, and send it to the respective Eleport entity. Withdrawal from the Contract does not release the Consumer from the obligation to pay Eleport for the Charging Services used based on the Charging Price under the conditions and procedure stipulated in Article 4 of the General Terms and Conditions.
- Invoicing and Payment Terms
- From (01.12.2024), Business Clients will receive invoices based on the location where the service is used, regardless of their country of registration:
- Estonian Business Clients will receive invoices from Eleport UAB for services used in Lithuania and from Eleport SIA for services used in Latvia.
- Lithuanian Business Clients will receive invoices from Eleport SIA for services used in Latvia and from Eleport OÜ for services used in Estonia.
- Latvian Business Clients will receive invoices from Eleport UAB for services used in Lithuania and from Eleport OÜ for services used in Estonia.
- The invoicing entity will depend on the location where the services are provided and include their respective VAT numbers on all invoices in accordance with local tax laws.
- Business Clients are required to pay the invoice within seven (7) days from the date of issuance, unless otherwise agreed in writing.
- Payment for Consumers (B2C). For Consumers, the payment for services will be automatically debited from the payment card linked to the User Account. The debit will occur on the 10th day of the month following the month in which the services were used. If the 10th is not a business day, the debit may occur on the nearest business day.
- If the Consumer uses services in Lithuania, the payment will be processed by Eleport UAB.
- If the Consumer uses services in Latvia, the payment will be processed by Eleport SIA.
- If the Consumer uses services in Estonia, the payment will be processed by Eleport OÜ.
- General Payment Terms (Applicable to Both B2B and B2C). The Customer acknowledges that the invoicing process is conducted to streamline and enhance the efficiency of service delivery across different regions. If a payment fails, the Customer will be notified, and Eleport reserves the right to retry the debit or invoicing process until the payment is successful. The Customer must ensure sufficient funds are available for payment and is responsible for updating their payment information if necessary.
- Right to Dispute Charges. Both Business Clients and Consumers have the right to dispute any charges within three (3) working days after the receipt of an invoice or payment notification. Claims must be substantiated and submitted to Eleport via the contact details provided in the Contract. If no dispute is raised within this period, the charges will be deemed accepted.
- Termination Rights. If the Customer does not agree with these invoicing changes, they have the right to terminate the contract before the new terms take effect by notifying Eleport in writing at least 30 days prior to the effective date.
- Issuing and using the Charging Card
- Issuing of the Charging Card. Following the conclusion of the Contract, on the basis of an order submitted by the Customer, Eleport shall issue and deliver the Charging Card to the Customer to the postal address specified by the Customer in the order. The Customer must ensure that they enter a postal address to the Contract at which they can receive mail. The Customer can place orders for Charging Cards via the User Account by entering the account through the Registration Page.
- Using a Charging Card. The Customer guarantees and is responsible for having the Charging Card in the possession of a person who has the right to use the card for and on behalf of the Customer. The Customer is responsible for every operation performed with the Charging Card.
- Loss or destruction of the Charging Card. In case of loss or destruction of the Charging Card, the Customer must immediately close the card via the Mobile App or notify Eleport of the loss of the Charging Card immediately at the e-mail address referred to in Article 11. Eleport shall issue a new Charging Card instead of the lost card at the Customer’s request, for which the Customer shall pay the fee specified in the Price List.
- Provision of the Charging Service
- Eleport provides the Customer with the Charging Service at the time and at the Charging Point chosen by the Customer and based on the Charging Price valid at the time of Charging. The Charging Points are located in the locations indicated on the Website and/or in the Mobile App.
- Customer’s obligations before using the Charging Service. The Customer must familiarize themselves with the user manual of the Charging Point being used and ensure that the electrical equipment and installations of the Vehicle they charge meet the requirements presented on the Registration Page and at the Charging Points. The Customer shall identify and evaluate the compliance and safety of the Vehicle before starting to use the Charging Service. Eleport is not responsible for the provision or non-provision of the Charging Service, and does not compensate the Customer for any damage caused by the Vehicle’s non-compliance with the requirements.
- Obligation to follow the parking regulations. The Customer must comply with the applicable parking regulations at the Charging Point, including the obligation to pay the parking fee. Eleport is not responsible for damage caused to the Customer due to violation of the parking regulations or failure to pay the parking fee.
- Customer identification. Eleport identifies the Customer on the basis of the Mobile App or the Charging Card at the beginning of providing the Charging Service. Eleport considers all Customer identifications performed on the basis of the Mobile App and the Charging Card to be valid for the Customer.
- Customer’s obligations when using the Charging Service. When using the Charging Service, the Customer must carefully follow the user manual of the Charging Point being used and not interrupt the use of the Charging Service by another user. The Customer is responsible for all damages caused to Eleport, the owner of the Charging Point or another user by damaging or breaking the Charging Point, as well as by not following the user manual of the Charging Point and/or interrupting the provision of the Charging Service to another user. The Customer must inform the owner of Eleport immediately about all defects and problems that have occurred at the Charging Point. Notification is made according to the instructions for use of the Charging Point or in another way notified to the Customer.
- Eleport’s limitation of liability. Eleport is not responsible for any failures, delays or errors that may occur in the provision of the Charging Service, as well as for the smoothness of using the Charging Service, failure of the Charging Card or other technical identification means, or other damage caused by problems related to the use or functionality of the Charging Service. Eleport is also not responsible for failures, delays or errors that may occur in the activities of other service providers, the smoothness of service use, or other damage caused by problems related to the use or functionality of the Charging Service, as well as damage caused by another Customer or a third party.
- Obligation to minimize damage. In order to avoid damage, in the event of a threat of damage or in the event of damage, a Party is obliged to take all measures to prevent and limit damages that can reasonably be required and expected from the Party.
- Charging Fee, Fine for Delay
- Charging Fee. The Customer shall pay a Charging Fee for using the Charging Service, which is calculated based on the Charging Price valid at the Charging Point at the time of charging. The Charging Price valid at the time of charging at the Charging Point and the Charging Fee calculated for the charge can be seen in the Mobile App.
- The payment service provider is Stripe, where the Consumer’s payment card data is securely stored. The Consumer is responsible for ensuring the availability and sufficiency of funds in the linked payment card to cover the Charging Fee.
- If the payment of the Charging Fee is unsuccessful, Eleport will inform the Consumer promptly. The Consumer must resolve the issue without delay to avoid further complications.
- Eleport reserves the right to repeatedly attempt to debit the Charging Fee and any applicable fine for delay until the total amount is successfully settled. Once the payment is successful, Eleport will send confirmation of the transaction to the Consumer by email.
- Right to Submit Claims. The Customer must check the correctness of the calculated Charging Fee after each use of the Charging Service. The Customer has the right to submit claims within three (3) working days of learning about the calculation of the erroneous Charging Fee. When submitting a claim, the correctness of the claim must be proven. If the claim is not submitted by the deadline, the provided Charging Service is deemed to have been accepted by the Customer.
- Fine for Delay. In case of delay in the payment of payments arising from the Contract, Eleport has the right to charge 0.03% of the owed amount per day from the day following the payment deadline until the day of the final payment of the owed amount.
- Discontinuation of the Provision of the Charging Service
- Interruption of the Charging Service for Administration, Maintenance, and Improvements. Eleport has the right to interrupt the provision of the Charging Service during maintenance, repair, construction, and renovation operations. In addition, the provision of the Charging Service may be interrupted to manage the energy system and electricity balance, to ensure the quality of the electricity supply, or for other similar operations. Also, to prevent possible danger or damage, including to Eleport, Customer, Vehicle, Charging Point, etc.
- Interruption of the Charging Service if the Vehicle Battery is Sufficiently Charged. Eleport has the right to interrupt the Charging Service session if the Vehicle’s battery charge level is more than 89%.
- Interruption of the Charging Service due to a Reason Caused by the Customer. Eleport has the right to refuse to provide the Charging Service to the Customer and/or to terminate the Charging Service without delay if the Customer is in debt to Eleport or there is a suspicion that the Charging Card has fallen into the possession of a third party or there is a suspicion that the Charging Service is being used contrary to the terms of the Contract or in another illegal or inappropriate way considering the purpose of the Charging Service. Discontinuing the Charging Service due to circumstances caused by the Customer (e.g., due to the Customer’s indebtedness) does not affect the Customer’s obligations arising from the Contract, including the obligation to pay for the Charging Service. Eleport has the right to restrict the Customer’s access to the User Account until the debt is paid. In addition, Eleport has the right to charge the Customer a reasonable fee for sending a written or electronic suspension notice, plus possible handling costs.
- Reporting of Power Outages. Eleport shall inform the Customer about the interruption of the Charging Service and the reason for the interruption electronically or in another way chosen by Eleport.
- Term, Modification, Transfer, and Termination of the Contract
- The Contract shall be valid without a term between the Customer and Eleport OÜ, Eleport SIA, or Eleport UAB, depending on the country where the Charging Service is provided.
- Ordinary Cancellation of the Contract. Both Parties have the right to cancel the Contract by submitting a written notice of cancellation to the other Party by email at least two (2) weeks in advance.
- Extraordinary Cancellation of the Contract. Eleport has the right to cancel the Contract extraordinarily without notice if the Customer has significantly violated the obligations arising from the Contract or if the provision of the Charging Service is interrupted based on clause 7.4 of the General Terms and Conditions.
- Changing the Price List. Eleport has the right to change the Price List by publishing the new Price List on its Website.
- Changing the Charging Prices. Charging Prices are constantly changing over time. Charging is subject to the Charging Price which is valid at the time of charging at a specific Charging Point and which is displayed in the Mobile App.
- Changes in the General Terms and Conditions. Eleport has the right to change the General Terms and Conditions in order to improve the provision of the service or as a result of changes in legislation, notifying about the changes on the Website and/or by email. For new Customers, the new General Terms and Conditions shall enter into force immediately. For existing Customers, the new General Terms and Conditions shall enter into force 30 (thirty) days after notification of the change to the General Terms and Conditions. If the Customer does not agree to the changes to the General Terms and Conditions, they have the right to immediately cancel the Contract before the General Terms and Conditions enter into force.
- Transfer of Contract. The Customer may not transfer the Contract to a third party. Eleport has the right to transfer the Contract to a third party by notifying the Customer of the transfer. The recipient of the Contract shall continue to perform the contractual obligations. The terms of the Contract shall not be changed when the Contract is transferred.
- Change of Contact Information. A Party must inform the other Party by email immediately about the change in their data specified in the Contract and of any other significant circumstances that were not known at the time of the conclusion of the Contract but is important for the execution of the Contract.
- Data protection
- General. Eleport processes the Customer’s personal data to perform the Contract in compliance with applicable data protection laws, including the GDPR. For more detailed information on how personal data is collected, processed, and protected, please refer to Eleport’s Privacy Policy.
- Data Collection and Processing. Eleport collects personal data through various channels, including the Mobile App, and processes it as necessary to provide the Charging Service. By using Eleport’s services or Mobile App, the Customer consents to the processing of their personal data according to the conditions outlined in the Privacy Policy.
- Cross-Border Data Transfers. Eleport may transfer personal data, including payment and customer identification details, between Eleport OÜ, Eleport SIA, and Eleport UAB to facilitate the provision of Charging Services across different jurisdictions. These transfers comply with the GDPR and other applicable data protection regulations, as detailed in the Privacy Policy. For further information about data transfers and your rights regarding personal data, please refer to the Privacy Policy.
- Final Provisions
- Priority. In the event that there is a contradiction between the contractual documents, the Contract and the Price List shall apply first, and in circumstances not covered in the Contract, legislation shall be followed.
- Applicable Legislation. The Contract is governed by the legislation of the country where the respective Eleport entity (Eleport OÜ, Eleport SIA, or Eleport UAB) is located and where the Charging Service is provided.
- Legal Remedies. The Customer has the right to use the legal remedies provided by law in case of non-compliance with the terms of the Charging Service Contract.
- Settling of Disputes. Disputes arising from the Contract shall be resolved through negotiations between the Parties. If negotiations fail:
- For contracts concluded with Eleport OÜ (Estonia), disputes shall be settled in Harju County Court, and the Consumer has the right to appeal to the Consumer Disputes Committee operating at the Consumer Protection and Technical Supervision Board (www.ttja.ee/avalduse-esitamine) or the court of their place of residence.
- For contracts concluded with Eleport SIA (Latvia), disputes shall be settled in the courts of Latvia, and the Consumer has the right to appeal to the relevant consumer protection body in Latvia.
- For contracts concluded with Eleport UAB (Lithuania), disputes shall be settled in the courts of Lithuania, and the Consumer has the right to appeal to the relevant consumer protection body in Lithuania.
- Customer Confirmation. By signing the Contract, the Customer confirms that they have thoroughly read the Contract (including the General Terms and Conditions) and familiarized themselves with the Price List. Based on the above circumstances, the Customer is aware of the terms of the Contract and the terms of the Charging Service provided by Eleport. The Parties consider that by signing the Contract, the Customer has confirmed their agreement with the terms of the Contract and the Price List and their wish to conclude the Contract under the conditions stated in the Contract.
- Contact Information
If you have any questions or concerns regarding these Terms and Conditions or require further information, you can contact the relevant Eleport entity based on your location or the services used:
For Estonia:
Eleport OÜ
Address: A. H. Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
Email: info@eleport.ee
Customer Support: +372 58 200 114
For Latvia:
Eleport SIA
Address: Duntes iela 7A, Rīga, LV-1013, Latvija
Email: help@eleport.lv
Customer Support: +371 22333733
For Lithuania:
Eleport UAB
Address: Adress Palangos g. 4-101, Vilnius Lithuania
Email: pagalba@eleport.lt
Customer Support: +370 6638 5000